esmaspäev, 7. juuli 2008

Ninast tuli vussu.


Hommikul mingi üheksa ajal tuli emme. Seletas pikalt ja laialt, et meil oleks vaja maale minna. Ma ju tean seda! Ma lubasin talle eile, et lähen temaga täna maale, aga mul läks meelest ära, et ma ju Kätuga välja lähen. :D Siis helistasin Kätule. "Mmm?" "Tšau. Magad?" "Mhmh." "Ma ka." *Naer* "Ma mõtlesin, et mis kell me välja lähme? Enne ühte või peale ühte?" "Mm. Kuidas sul parem on?" "Peale ühte." "Ok." "Maga edasi siis. Tšau." "Tšau." :D Siis rääkisin emmega. Ta läks sööma, ma mõtlesin, et ok, ma siis kella üheni olen maal. Tuli emme. "Kes siis tuleb maale?" "Mina." (muide. Ma magasin edasi peale selle ütlemist. :D) "Me peame minema hakkama!" "Mm." "No ma lähen siis täna üksi, homme teeme siis need kartulid puhtaks." "Mm. Tšau." :D Siis vaatasin oma ülipõnevat unenägu edasi. :D
Kella ühe ajal läksin arvutisse. Mingi hängisin veidi. Siis rääkisin Kätuga. Leppisime kokku, et läheme kell kaks välja. Ma vaatasin. "Oi fakki, mul on aint 20 mintsa aega, ja ma pole nagu mitte midagi peale söömise täna hommikul teind!" Siis läks kiireks. Ma tegin mingit sadat asja korraga. :D Suht fun oli. Aga kell kaks olin purskkaevu juures ja helistasin Kätule. Siis ta tuli Bööxuga välja. Me haigla ees saime kokku. Issake, kui puudust ma sellest tüdrukust tundsin! Pold teda ju lõpetamist saati näind. Siis läksime poodi. Tavaline. Dr.Pepper, 7up, kaks pakki viinhappe kummikomme. Kätu ostis veel Bööxule Mirinda vms ja mingit Orbiti stuffi, mis vastu keelt vaata hõõrud. Ma ostsin rohelist Orbiti nätsu. Siis läksime vallale. Vallal tegime oma joogid lahti, istusime esimese pingi peale. Seal oli eriti rämedalt sipelgaid ja siis me kõndisime edasi. Istusime viimasele pingile. Jõime, sõime, rääkisime juttu. Siis Bööx arvaski, et talle läks vuss ninna. :D Me naersime nii hullult! :D Siis rääkisime veel. Bööx rääkis mingi laheda jutu, milllest ma midagi aru ei saanud. :D Ma naersin päriselt, Kätu teeskles naeru. :D Täiesti lõpp. Siis tegi Bööx meist pilti. See peaks olema blogi üleval, aga Kätu pole mulle seda saatnud veel. :D
Enivei. Varsti tuterdas vasakult juurde mingi joodik. Kutsusime Bööxu enda juurde. Ta tuli algul, aga siis enam ei tuld. :D Läks eemale ja peaaegu kõndis joodikule sisse. :D Joodik jäi seisma. "Küsida võib ikka." Meil oli nagu mida fakki? "Küsida võib ikka." "No küsi siis." "Tüdrukud, küsida võib ikka. Ega teil ühte suitsu pole?" "Ei ole!" "Alaealised oleme siiski." "Mis asja?" "Alaelaised siiski!" "Alaealised..." siis vaatas Bööxu. "Kes see on?" Kätu ütles:"Vanaema!" Ma naersin rämedalt kõvasti siis. Siis ta ütles "Vanaema tütar." ja kõndis minema. Me naersime pooleks end. Varsti läksime minema.
Tahtsime minna kultrasse. See oli kinni. Siis mõtlesime, lähme Maximasse! Jei! läksime. Olime Kätu maja ees aint vastaspool teed. Siis rääkisime Kätu emaga. Ma tegin marki. Kätu ema ütles:" Kätu. Sul rinnahoidja paistab!" Ma ütlesin. "Deem. Nüüd tuli kõik välja." Siis pugesin Kätu taha peitu. :D Kätu üritas Bööxu emaga kaasa ajada, aga ei õnnestunud. :D Bööx ei taht. Siis läksime hoopis pizzase. :D Missiis, et ma võiks aint mingit kapsast närida täna sõime me Beconaret. :D
Peale seda Raamatukokku. Kätul pold kaarti, mul oli. Võtsin Kätule troonide mängu teise osa. Endale võtsin Lapsesuu sõpradest ja 1000 eksiarvamust. Jumala põnevad raamatud. Enivei. Siis läksime Maximasse, sest Ketu tahtis shoksi. :D Siis Kätu saatis mu purskkaevuni. Sõime ära kummikarud ja ma läksin koju.
Kodus mingi läksime emme ja Maretiga kohe poodi. Säästu-Maksi-Maxima. :D Siis tulime koju. Emme ja issi läksid maale, me Maretiga hakkasime süüa tegema. Sõime, nüüd olen siin. :D
Põhilised teemad, mida täna arutasime: unenäod, suvi, karvaeemaldus, kiimasus, seks, söök, Bööx on tüütus, kummikommid on head, Taavi ja mmm... Ahjaa. Mingi hetk lugesime rampsis mingit vagiinaraamatut. :D

9 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

jumala andekad eided no .
teemad on teil eriti kuumad ma vaatan .

saadan kuldse turteltuviga tervisi sulle siit raudteelt.

Pänsu ütles ...

Meil on maailma kuumimad teemad tõesti. Vagiina monoloogid. Gaad, ma ei saa üle sellest xD
Rääkisin Ketsile seda ketu asja ka xD

-Merilyn ütles ...

Meie ikka. :D
Aitäh, Rebeka!
Omfg, Kätu! Mida iganes!

Pänsu ütles ...

Mida !? :D
Koom´juuu ;D

-Merilyn ütles ...

Ei räägiks ju talle seda! :D

Sam ütles ...

Niice..
Pole midagi muud ütelda juba isiklik fänn olen:D:D
midaiganeees

-Merilyn ütles ...

Meie või mu blogi?

Pänsu ütles ...

Muidugi räägiks :D Tal ju ikka vaja oma hüüdnime tähendust ka teada xD

-Merilyn ütles ...

Seda küll. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com