pühapäev, 20. juuli 2008

Ülo. (L)

Reedel läksime Maarjaga õue. Väike 7up ja tehkale! Mingi istume. Pööran ümber, mingi poolpaljas poiss tuleb meie poole. Naiss. Tüüps tuli juurde ja hakkas hullu seletama, kuidas ikka oleks hea, kui me Maarjaga läheks nende gängiga hängima. Me nagu. Mis mõttes? Tüüps hullu seletas. Suht täis oli. Enivei. Varsti. Tuli meie juurde veel üks poiss. Mingi tüübid rämedalt seletasid, et see esimene poiss tuli just Rootsist ja nüüd oli vaja veidi sõpradega läbu teha ja tavaliselt nad ei ole nii täis. Siis me mingi olime juba enam-vähem nõus, aga siis mingi see esimene tüüps pani jooksu. Pani pluuse selga, tuli tagasi. Siis selle aja jooksul sai see teine otsast alata. Ütleski nii. Algame otsast peale. Tuli mu juurde, sirutas käe välja ja ütles "Madis." ütlesin "Merilyn." "Mis asi?" "Merilyn." "Merilyn?" "Jah." "Ok." Maarja läbis sama. Siis jõudis Priit tagasi. Jutust sain nii aru, et ta Priit on. Ta ikka seletas, kuidas ta õde sai väikese lapse ja siis ta käis abiks oma õel. Tegelt ta ikka tavaliselt nii täis ei ole ja ema on värdjas ja õde on kallis ja teda tuleb hoida. Kusjuures rääkisid nad üksteise võidu. Madis vahepeal ütles mulle, et ma teda ikka kuulaks, mitte Priitu ja siis mingi Priit rääkis Maarjaga ja vastupidi. Siis ütlesid, et me ikka läheks. Maarja vist oli nõus. Ma ka tegelt pmst, aga Madis tuli rääkima, kuidas ma olen ainuke takistus vms. Siis... Madis ütles, et tegelt nad on hull nilbed ja naljakad ja nii. Siis ma ütlesin Maarjale. "Miks meil täna küll Kätut pole" vms. Siis me mingi. Me kutsume oma sõbranna. Siis helistasin Kätule. Mingi Madis ja Priit lällasid taga edasi. Kusjuures. Mul oli 7upi purk käes. See oli tühi. Siis Priit arvas, et ta tahab seda maitsta. Ütlesin, et see on tühi. Tšekkas seda veits ja viskas järve. Mul oli nagu. Naisss. Too ära see. Ta läks järgi, aga viskas kaugemale. Ta DC'd said sitaseks. Toppis need mingi kõrkjate hunnikusse. Veel mustemad. Me naersime. Sai need puhtaks ja me siis Maarjaga, et me lähme oma sõbrannale vastu, sest Kätu ütles, et ta tuleb õue. Need ikka, et me ärgu mingu ja mingi stuffi. Tüüpsid käisid hullult kaasas meiega. Andsin Madisele oma numbri, sest ta ei uskunud, et me tagasi lähme. Whatever! Ma võtsin tema numbri kaa. (6) Nii igaks juhuks. Me siiski ootasime Kätu ära ja läksime tehkale. Madis kohe vastas. Ma siis mingi üle õla:" Madis-Kätu, Kätu-Madis" :D Madis muidugi surus Kätu kätut. :D :D Mingi läksime edasi, Priit tuikus kellegi teisega vastu. :D Ja ta tavaliselt ei ole nii täis. Mingi hängisime veidi kuskil pingi peal. Mingi teine rahvas kogunes ka sinna. Veidi rääkisime, siis mul oli nagu. Ok fain. Me hängime teiega. Ma ei öeld seda ja me jalutasime minema. Tegime tehka ringi ja Madis jättis meid isegi rahule. Siis jalutasime minema.
Hakkasin toa uksest sisse astuma. Helena helistas. Kutsus mind maale. Muidugi ma läksin. Südaöösel suht oli minek. Maret alguses tahtis ka tulla, aga siis mõtles ümber. Ma siis läksin. Toomase ja Helenaga. Mingi.. Vanaema vaatas veel telksi. :D Suht kohe magama. Hommikul käisime Järva-Jaanis. Poes ja nii. Siis koju. Trimmerdama. Ma lasin ka ikka suht rämedalt palju. Õhtu lõpuks sai ta endale nimeks Ülo. Mis siis, et see on onu Illari trimmer. :D Ülo on ta nüüd. Täna hommikul jälle. Ma trimmerdasin ka. Siis pesime Ülo puhtaks, tulime ära maalt. Toomas ja Helena on homme tööl. Ma lähen kolmapäeval Keila. Reedel tulen tagasi. Esmaspäev, teisipäev hoian Alissat. Aga nüüd hängin mujal.

2 sisemonoloogi.:

Anonüümne ütles ...

tal olid ecköd :( ja ma nägin neid täna :D:D:D see Madis vaatas ja naeris mulle näkku :D meeldiv.

-Merilyn ütles ...

Õigus jaa! Ecköd. :D Meeledt läks juba.
Aga eks kindlasti oli naljakas. :D Ma oleks surma saanud. Krampide pärast.

 

Blog Template by BloggerCandy.com