esmaspäev, 28. juuli 2008
jaa, olen Merka.. NOT! :D kõik said juba raudselt aru et Maarja :( esimest lausest no. eniveis, mai tea mis ma kirjutan :D:D aa. ma lähen homme ära :( Soome :) nädalaks :( siis tagasi :) emotsioon. ja Merka ruulib. ta pidi mulle täna õhtul kaks Stiinat tooma. loodam, et ära ei unusta. tegelt Merka pidi mulle teema andma. ma ilma ei oska midagi kirjutada. mai viiiiiiiitsi kooli minna :'( pff, jube. aga loodame siis vähemalt, et tulevad 3 head aastat. rebaste rets tuleb! omg :D ja pantide lunastamine.. OMG. ma loodan, et ma midagi rõvedat ei pea tegema :D sorri, Merka, et mõttetu post :D mai osand midagi kirjutada. aga nagu minu blogile kombeks, siis kirjutan siia ka laulu. kuna mul hetkel kolm lemmikut, siis kirjutan need. PS. olen Maarja. (pidi ju alla kirjutama! :D)
The Verve - Love Is Noise
DJ Shadow feat. Mos Def - Six Days
Coldplay - Don't Panic

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com