kolmapäev, 2. juuli 2008

Mingi küsitlus on.

Reeglid: Mängija vastab viiele küsimusele ja pärast seda saadab mängu edasi viiele-kuuele inimesele. Seejärel teavitab neid sellest nende blogide kommentaariumis. Lisaks annab pärast vastamist teada sellele, kes tema mängu tõmbas.

1. Mida sa tegid kümne aasta eest?
Kümne aasta eest olin kuuene ja seega... Läksin lasteaia viimasesse rühma sügisel ju! Ma pakun, et praegu kümne aasta eest olin maal, vanaema juures. (:

2. Viis asja “vaja teha” nimekirjast?

*Mitte süüa liha.
*Muretseda endale jalad.
*Ohjeldada oma shokolaadi vajadust.
*Varem magama minna, et ei peaks zombi olema.
*Golden Compassi raamatuid peaks üritama lugeda.

3. Lemmiksnäkid?
Snickers, shokolaad.

4. Mida sa teeksid, kui oleksid miljonär?
Esimese asjana oleks arvatavasti miljonär. :D Siis muretseks endale kena suvila kuskil keset metsa.

5. Kohad, kus oled elanud?
Ramma ja Paide. Paides ehitajates ja sookal. :D


Ok. Ma tahaks, et seda teeks... Kätu, Rebeka, Mari, Marta. Ütleks Kadri kaa, aga ta ütles mulle. :D Tehke siis. Tšau.

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com