neljapäev, 10. juuli 2008

Little Santa-Nicho, can you see my neck? No! Little Santa-Nicho, you can see my back. Yes.

See on Kaili unelaul. :D Me Kätuga laulsime seda talle HOMMIKUL KELL VIIIS! Me saime magama sellel ajal noh! :D Hiljem tegelt. Saate aru. Mõnel tüüpsil (Kätul) oli aega magamiseks ainult poolteist tundi. Ja ta naeris mulle näkku sellest mingi 15 mintsa! Ei ole normaalne! Aga samas. Kes oleks? :D
Noh. Eile õhtul veel Kätu ja Kailiga. Ei. Hommikul suht juba. Mingi kolme-nelja ajal. :D Tõmblesime Google-Earthis. :D Nii fun oli. Leidsime igast maju ja vaatasime vaatamisväärsusi. :D Olime niisama andekad. :D
Siis arvasime. Hmm. Peaks minema magama. Kaili magas elutoas. Me Kätuga tagatoas. Mul oli mu Lauri. Kätul pold. Ta laulis ise ja naeris mulle näkku! Siis mingi hetk ta jäigi magama. :D Täiesti lõpp. Hommikul Kätu ema helistas. "Tuled ka juba vä?" KÄTU MAGAS SISSE! Enivei. :D Seletas mulle, mis kõik tegema peab ja läks Bööxu juurde. Me Kailiga ikka magasime tõsiselt edasi. Ma üheksani. Kaili kümneni. :D Ma magasin ka vahepeal. Aga siis kutsus Maarja mu õue ja me läksime siis minema. Viisime Kätule ta võtme ja läksin siis Maarjaga linna peale.
Voilaas käisime. Ja konsus ja grossis ja säästus. :D Maarja emme oli ka! Igast stuffi shoppasime. Siis tulime koju. Vässu olen. (:
Ma arvan, et ma ei lähe täna päeval enam magama, sest ma lähen homme tööle ja ma parem lähen õhtul kümne ajal magama. :D



_____________________________________________________
PALJU ÕNNE TAIRILE!!!

3 sisemonoloogi.:

Pänsu ütles ...

Jes. Me not normal bastard :D
Tairi on ka nüüd penskar :D

Anonüümne ütles ...

Tairi : avvvvvvv :D .tänks

-Merilyn ütles ...

Jah. :D
I made Tairi's day. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com