pühapäev, 6. juuli 2008

Kuidas muusikud teavad?

Madonna - Music. Music makes me feel good.
Kust ta teab? Alati, kui ma kuulen head laulu siis mul on tuju hea. Kust Madonna seda teada sai?










Dagö - Ahmed.
Ma tean, et see mida elame, see ongi ju elu. Ja ma tean, et ma pean olema tänulik nähes kõike tean hea on mu elu.
Teine lause sealt.
Medaleid ei vaja me kuk vaid ennast leiaks me!
Persse. Nad väljendavad seda täpselt nii, nagu ma tunnen. Dagöl on muidugi palju häid laule, kuid see on üks parimaid.
Dagö - Armastuslaul. Vist alati on keegi teine su jutud kuuland, mis mulle rääkinud.
Kes meist pole nii tundnud? Suht tavaline tunne. Mulle vähemalt. :D
Oh jumal kaua võtab aega, et kasvaks aju, kus mõte sees? Oh jumal, kaua võtab aega, et mõelda mõtteid, millel mõte on sees?
Suht on ju nii. Või ei ole? Natukene ikka on kaa. :D

Queen - The show must go on.
On and on, does anybody know what we are looking for...
On and on, does anybody know what we are living for?
On ju õige. Kes teab? Kes kurat seda teab? Keegi ei tea. Lihtsalt. Mille jaoks me elame? Elame veidi, keegi eriti midagi ei muuda, sureme. Tulevad uued, kes käituvad sama moodi. Nii ei ole normaalne!


Kust muusikud teavad? Miks nad on nii targad ja suudavad lihtsalt väljendada seda, mida ma tunnen? Mõtekas muusika on hea.

9 sisemonoloogi.:

Anonüümne ütles ...

tead Merka.. ära nüüd pane tarka! :D

-Merilyn ütles ...

Mina ei panegi! Muusikud panevad!

Anonüümne ütles ...

peab panema. (ära mõtle vasakule!) :D

-Merilyn ütles ...

Mõtlesin juba. :D

Anonüümne ütles ...

jahh.. does anybody know what we are living for. see on ikka tõesti ülim lause. elu tähtsaim küsimus? a ma siin 20 minutit enne ühte öösel mõtlen et.. mõtlen et, äkki elame sellepärast, et saada võimalus. võimalus olla, võimalus muuta midagi, võimalus elada.

Pänsu ütles ...

Oi jummel hoidku, sügavamõttleine tekst teil siin kommantaarides. Jube !

-Merilyn ütles ...

Ma ei saa ka aru. Tegelt muudetakse vähe. Ei palju. Väikesed asjad on suurte muutuste aluseks!

Anonüümne ütles ...

jeah Merka! :D väikesed asjad on suurte muutuste aluseks.. ja taas on kell peaaegu pool 1. olen öine filosofeerija. kuigi seda ütlesid küll sina, aga mõte jääb samaks.

-Merilyn ütles ...

Jah. :D Point remains. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com