laupäev, 5. juuli 2008

Haiget teeb.


On kaks asja mis mulle päriselt haiget teevad. Ühte ei avalda. Teine on ükskõiksus. Mitte ainult minu vastu. Üldine ükskõiksus. On ju valus, kui ei hoolita sinu tunnetest? Mingi hetk on küll kõik väga naljakas ja fun, aga ühel hetkel viskab üle. Nagu... Tõsiselt. Mul on ka valus. Sul ka. Kõigil on. Ok. Mul on suht harva valus, sest ma suht lasen kõik endast läbi, aga mingil hetkel ajab umbe ja ei lähe enam läbi. Kinni jääb. Ja siis on valus. On ju? Ma olen suht kindel, et kõik on nii tundnud. Kaua sa ikka kannatad seda, et sinu arvelt nalja visatakse? Ühel hetkel loobib kõik täiega üle ju. Enam ei suuda. Ma tean, et paljud ei saagi mu jutust midagi aru, sest ma isegi ei saa sellest aru. Veidi saan tegelt. Ah persse. Mul on nii ükskõik lihtsalt. Nendest, mitte teist. Teist ma hoolin. Nendest kahest mitte. Mingi hetk tundusid nad normaalsed. Ok. Me saime isegi hästi läbi. Enamus juttu oli küll läbi iroonia ja sarkasmi, aga tegelt. Keda kotib? Mind absull ei kõiguta, kui neil halb on. Neil on lihtsalt räme tähelepanu vajadus. Mitte, et see midagi halba oleks. Kui seda on mõõdukalt. Aga kui sa lihtsalt päevast päeva hangid endale täehelepanu teiste (minu) mõnitamise arvelt, siis enam ei ole hea. Neid ei huvita.
Volli. Kus sa nüüd oled, et sa mu tuju enam heaks ei tee?

13 sisemonoloogi.:

Pänsu ütles ...

Torusiili, tibuke, torusiil.

-Merilyn ütles ...

:) Aitäh Kätu. Sa ajasid mu nutma nüüd. :D Hea, kui on häid inimesi,.
Aitäh Maarjale ka. Ta oli Msn-is mu vastu kena.
Maarja says:
Merilyn
-Merilyn[ ] Vaatame Maretiga filme. (: says:
Maarja.
Maarja says:
kes kaks sinu kallal norivad : /
Maarja says:
ma annan kohe peksa
-Merilyn[ ] says:
Ah. Ei ole midagi.

Pänsu ütles ...

Mina ajangi inimesi nutma ;D
Aga kui jah, peksmiseks läheb, siis ma tahan ka osa võtta ! Keda ma maha lööma pean? :D

-Merilyn ütles ...

Arva ära.

Pänsu ütles ...

Palun ära ütle, et iseennast.
Kas äkki Takeot? :D
Teda lööks küll xD

Anonüümne ütles ...

ärge jamage, mai tea kes on Takeo. nii et Merka, räägi välja, kes on vaja maha lüüa? me teeme Kätuga sinu eest su musta töö ära.

-Merilyn ütles ...

Aitäh, aga enam pole vaja. Kuigi Kätu. Sul on õigus. (: Sain üle oma madalseisusest. Ei. Olen üle sellest! Aitäh teile ikkagi. (:

Anonüümne ütles ...

merks no , lase inimestel teistele peksa anda, las peksavad..
laste näpud sügelevad :)

-Merilyn ütles ...

:D Nad suht on mingid lambikad, kelle peksmine ei annaks midagi. :D

רבקה ütles ...

peksmine annab kõikee :D:D:D:D

-Merilyn ütles ...

:D Seda küll.

Sam ütles ...

Nojah annaks endale arvatavasti ise peksa...
Aga me klaarisime selle Merkaga ära ja oleme mingil määral sõbrad edasi....
Arya mulle peksa midaiganes...

-Merilyn ütles ...

Jaa. :D Me saame nüüd läbi jälle.

 

Blog Template by BloggerCandy.com