kolmapäev, 20. august 2008

At last! My arm is complete again!

Ma armastan Eestit! Nagu. Tõsiselt! Eile vaatasin öölaulupidu. Oleks tahtnud seal olla. Kes muga tuleb järgmisel aastal? Ma omaette kaifisin mõndasid tuttavaid laule. Ok. Kõiki tuttavaid, sest ma ei kuulnud Tuljakut. :D Ma ei salli seda laulu. Kolmeni vaatasin, siis panin sliipi.
Ma kohe kaifisin seda lipumerd. Eesti lipud, Gruusia lipud. Mõnuush!
Täna käisin maal. Muud nagu polegi. :/ Kaifin ikka veel Sweeney Toddi. Ei ole normaalne. Tahaks... Aga ei saa. Miks ei saa?
Kets peab läbu nv-l. Ma lähen. Aga mida ma viin? Ikka viin viin viin. :D Päris kaa. Šašlõkk it is! :D Nad ei ütle mulle, millist viia ja seega ma viin mingi vastiku. :D

3 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

vuhuuuu :D:D

Marta ütles ...

MERKA SA POLE AINUKE, KES KAIFIS SEDA IMELIST ÖÖLAULUPIDU ! ülisuper võimas tunne oli. kui äge, et nii palju rahvast seal oli. ülisupersupersuper!

-Merilyn ütles ...

Ma tean, Marta, et ma pole ainuke. See oli tõsiselt kaif. Ainult kohapeal oleks tahtnud rämedalt olla. Aga telekast sain ka väikestviisi kaifi kätte.

 

Blog Template by BloggerCandy.com