esmaspäev, 18. august 2008

Good, You got it.

Sleepiest bastard alive. Täpselt selline tunne on, aga ma ei lähe magama. Miks? Sest ma ärkaks üheksa ajal üles ja ei saaks öösel magada. Damn... aga eks ma siis hängin niisama. Muud niikuinii teha pole. :/
Teate, mis ma veel avastasin? Mul on liiga palju mm... asju, mida ma lihtsalt ei tee. Enam-vähem põhimõttelisus, aga mitte päris. Nagu... Neid on veits liiga palju, aga ma olen kange ja ma ei muuda neid. Leebemaks vb küll, aga täiesti listist ei välju keegi. Juurde tuleb vb. Kas ma olen ainuke, kellel nii on? Mul poleks selle vastu tegelt midagi. Mhh. Ma ei oska seda tegelt isegi mitte seletada. Ma ütlen, et asi on "Põhimõtteliselt" sest ma ei leia paremat sõna. Mul pole põhimõtteid. Mida fakki põhimõte üldse tähendab?

põhi+mõte printsiip. Keelekorralduse põhimõtted. Lähtub, peab kinni kindlast põhimõttest, elab selle põhimõtte järgi. Kindlate põhimõtetega = põhimõtte+kindel inimene. Ilma põhimõteteta = põhimõtte+lage karjerist

Saite targemaks? Ma ei saanud. Aga see on ÕSi seletus. Selle kohaselt on need põhimõtted, aga ma ise ei pea neid põhimõteteks. Nad on... Mingid lambid asjad, mis mul ajus valmis on tehtud ja mida ma üritan täita, et mitte olla Lillekas ja endale vastu rääkida.

I'm sorry, I can't be perfect.

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com