kolmapäev, 13. august 2008

Ma mõtlen teistmoodi.

Oeh jah. Ma ei jaksa. Nii väsitav on ja ma isegi ei tea, mis mind nii ära väsitanud on. Olengi niisama vässu? Ei saa olla. :/
Pühapäeval lähme Soome. Mina, Maarja, Kätu, Maret ja vb Toomas ja Helena. Väike päevakruiss tuleb. Saja krooniga on ülesõit ju. :D Miks mitte minna? Noh. Igaljuhul. Ma peaks helistama Toomasele, kas emme saab tulla. Ta vb tööl pühapäeval. Iseenesest ei oleks hullu midagi, kui nad ei tuleks, aga... Tahaks. Ma siis helistan neile ja lähen teen midagi muud. Envi mi!

2 sisemonoloogi.:

Anonüümne ütles ...

mis värk kõigil selle envy me'ga on? :( gucci lõhn on envy me. martinil oli pm envy me. ja nüüd sina ka :( jumal küll.
Sophie.

-Merilyn ütles ...

Envi mi as in envi mi, et ma soome saan. Mina süüdi pole. Ma ei teadnud neid teisi envi miisid. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com