kolmapäev, 27. august 2008

Jippiajee.

Eile käisin Tartus. Mingi lampsi. /: Olen arvutis, magan pooleldi. Telefon heliseb. Vaatan. Keila-issi. Võtsin vastu. "Tartusse tahad?" Ma ei saanud midagi aru. Olin ma ju alles pool tundi tagasi ärganud. :D Panin siis ennast viie mintsaga riidesse ja läksin välja. Tüüpsid juba ootasid. Toomasel oli mingi kahtlane tööbuss. :/ Raadio ei töödand. :D ok. Töötas. Aga väärakalt. Mingi vahepeal, siis kui kuskile vastu läksid kõvemini, või mingit nuppu näppisid, hakkas see ise valjemaks minema ja jäigi tõmblema. :D Siis Toomas, andekas-poiss nagu ta on, suutis selle täiesti vait panna, nii et see ei töödanud üldse enam. :D Aga mis seal ikka. Issi ja venna panid kuskil majas mingeid kappe kokku, ma passisin autos. Ma tõesti ei viitsinud üksinda kaupsi hängima minna. Siis tulimegi tagasi. Noh... Ma ei tea. Toomas seletas mulle hullult pikalt, kuidas ma ikka võiks Keilasse minna, ma seletasin vastu, et mul ei ole raha tagasitulekuks, ta seletas ikka, ma seletasin vastu. Noh. Tõid mu koju, ma tõin toast shoksi, sõitsid oma koju. Ma tulin tuppa, mõtlesin, et jei! saan jälle blogi kirjutada. Persse sellega. Netti pold. Kettase ajas? Jaa! A ega ma siis õhtul midagi ei teinudki rohkem. vaatasin telksi, lugesin raamatut. :/ Tavaline mina.
Täna hommikul käisin Maarjaga väljas. Arvot nägime. rüütlipoissi noh. :D Ega midagi sellist eriti ei toimunudki, millest te aru saaksite. Selles suhtes, et me räägime oma naljad hetkeliselt ära ja pärast ei saa neist keegi aru. Me ise ka mitte. :D
Kätuga rääkisin msn-is üle pika aja. Tutvusime taas. :D Tere ja staffi. :D Me avastasime, et tunneme üksteist ja arvatavasti oleme ka kohtunud. :D Avastus, missugune. :D Eks ma siis nüüd kuulan muusikat ja hängin niisama. :D

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com