pühapäev, 10. august 2008

Vaotegija.

Etsiis... Toomase-vanaema sünnat pidasime. Mingi... Tund enne minekut läksin veel Maarjaga linna. Poole tunni pärast jõudsime koju ja siis pakkisin asju. Kolme ajal siis saime ennast Margreti maja juurde. Varsti tuli vanaema. Temaga olid Liilian ja Lemps ka. :D Me siis pakkisime ennast autosse. Margret, Gerli, Mina ja Liilian istusime mm... keskel. Nagu... Maret istus üksinda taga ja Lemps ja linnavana istusid ees. Siis... Mingi maksis hullult hängisime, sest poes läks kaua. Ja õhupalle ma ei saanudki, mul praegu tuli meelde. :D Aga jah... Sõitsime siis Rammale. Autos tšekkasime veel lõpetamise pilte. Ei old väga kenad. :/ Aga jah... Rammal siis hängisin oma Keila-emme-issiga ja andsin kingi ära ja riputasin kaunistusi üles ja staffi noh. Issile meeldis mu kink. (: Ma olin õnnelik. Siis... Ma ei teagi... Me suht hängisime niisama ja siis hakkas rahvast tulema. Mu Paide-emme-issi tulid, Enna-Illar-Rando-Reimo tulid, Tootsikad tulid... Piret, Kersti, Priit, Indra olid juba maal... Rohkem vist poldki kedagi. :/ Ahjaa. Enelin, Robert ja Indrek olid ka. Siis vahepeal sõime ja tantsisime ja igast. :D Ma isegi kudusin kindaid. Teiste arust oli see kahtlane, aga mis seal ikka. Kuusteist aastat olen suguvõsas raisk ja ikka veel imestatakse, mida ma teen. :D Ma ei imesta juba ammu. :/ Aga... Kusjuures. Ma sain kinda valmis, aga täna harutasin üles kodus. :D Pöial oli vale koha peal ja sõrme osa oli liiga väike ja pöial ise oli liiga väike ja sada muud häda. Vahepeal panin Bitchi ka. :D Nii mõnus.
Tervitused eilsesse:
Piret, päris õelad olime. :D
Villu, parim venna ever, mis siis, et me isegi sugulased pole. :D
Toomas, annab tahta paremat Keila-issit.
Helena, mulle meeldis su seljas ratsutada, teeme seda kunagi jälle. :D
Liilian, me oleme parimad tango tantsijad. :D
7up, kassis.
Margret, ma ei tahtnudki olla ainuke, kes kuulab nende süldilaule. :D
Gerli, järgmine aasta jälle Vetkasse.
Maret, ma tahaks seda 7upi ise juua. :D
Robert, nii mõnus oli sind näperdada. :D
Markus, sa meeldid mulle ka. (:
Edgar, ma niikuinii ei saanud sust midagi aru. :D
Maribel, ma ise ei oleks viitsind end nii palju liigutada.
Sten, aitäh, et sa mind rahule jätsid. :D
Reimo, mulle meeldib see jänku!
Kätu, ma läksin magama peale seda, ma loodan, et sa ka. :D
Mm.. Rohkem vist polegi. Tegelt oli rahvast veel, aga jah...
Hommikul, kui lahe rahvas süldilaule laulis, kudusin ma kindaid. Ma teadsin neid laule, mis nad laulsid, aga ma põhimõtteliselt ei laula süldilaule. :D Ühe laulu siiski laulsin. :D Muti metroo by Ursula. :D:D Siis tuli Piret ja me tantsisime ja elasime kaasa. Piret joonistas igast asju. Ja Bitchy pani. Teate seda laulu ju küll "Ja mere ääres väike maja ootamas on mind." Piret ütles, et väike maja on ju WC. :D Me naersime pooleks ennast. Kuna teised karjusid ja me rääkisime vaikselt, siis me naersime aint kahekesi. :D:D Eriti kahtlased olime. Aga noh. Keegi peab olema ju kahtlane. Varsti siis läksid kõik teised, aga mul pold kinnas valmis ja ma siis olin veel üleval. Ei issi ja venna olid ka veel üleval. Siis... Veidi hängisime ja läksime tuttu. Vahetasin köögis riided, võtsin Lauri ja Kassu ja läksin tuttu. Paradiis. Kaheinimese voodi minu päralt! Aga ma olin veidi aega way too happy ja und ei tulnud. Siis hommikul nägin, kuidas Indrek vist Roberti mähet vahetas vms. Huvitav, kus Indrek magas üldse. :/ Aga see selleks. Varsti ajas mind Kelli üles. Ütles, et nad lähevad ära ja siis ma läksin ütlesin kõigile tšau. Nemad said normaalselt minema. Enna, Illar, Reima, Rando, Ester, Elvi, Edgar ja Elmo said viis mintsa kallistust ja palumist, et nad ei läheks. Aga Enelin, Margret, Gerli-Mirjam, Robert ja Indrek lähevad Soome. Ma siis ei hoidnud neid kinni. :D Siis juba varsti tuli mu Paide-emme jutuga, et me läheme ka ära. Sõn siis veidi (üllatunud?) ja ajasin oma venna üles. Ta tahtis. Siis mingi hängisime minema. Kodus tegin veidi kinnast, vaatasin olümpiat, õmblesin issi tunkesi (Y) ja... Kirjutan blogi. :D Plaate hakkan jälle tegema nüüd. Loodan, et täna tuleb hea uni ja ma homme arvestataval ajal üles saan, sest Kätu poole oleks vaja minna Sweeney Todd'i vaatama. Jaah... Näeme!

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com