reede, 29. august 2008

Kui mina ütlen "tehka", siis sina ütled "sild"

:D Me Maarjaga oleme ühed andekaimad inimesed. :D Jõupaberit ostsime. Eks peab paberdama. :/ Ma eile paberdasin. Keemia tv-d ja mata tv jäi paberita. Otsa sai, raibe. :D
Kaupsis käisime. Enne kaheksandat pean uuesti viima oma klapid sinna. Siis tuleb see firma, enne ei tule. Sis Maarja märkas kuskil eemal Sügisballi filmi ja ma ka siis varsti läksin tšekkama. Kui ma palga saan, siis ma ostan selle filmi, mis oli natside filmist vasakul. Mõelge natuke, millest ma sõltuvuses olen ja siis saate teada, mis filmi ma mõtlen. :D Või minge kaups. :/ Tahaks juba raha saada rsk. Maarja tuleb mu juurde vaatama siis. Jaa. Tuled küll. :D

2 sisemonoloogi.:

Maarja ütles ...

eks ma siis pean tulema :D
aga igatahes.
Merka:"Kui mina ütlen tehka, siis sina ütled sild? Mis ma ütlen sild vä?" no on blond :D:D:D ja ei kustuta ära seda kommentaari! :D

-Merilyn ütles ...

:D Ma ei kustutagi! :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com