neljapäev, 21. august 2008

Häbi?! Jaa!

Eile läks meelest ära. Saate aru. Meie majal ei olnud eile lippu! See ei ole normaalne! Mul on häbi elada sellises majas, kus taasiseseisvumis päeval ei panda lippu majale! Aastas peab panema lipu välja kolmel korral. KOLMEL! Kolmesaja kuuekümne viiest päevast pead sa panema lipu maja külge lehvima ainult kolmel päeval. Või siis kolmesaja kuuekümne kuuest päevast kolmel päeval. Olenevalt aastast ei pea lipp lehvima kas kolmsada kuuskümmend kaks või kolmsada kuuskümmend kolm päeva. Ja siis meie majale ei topita lippu! Vähe kettase ei ajanud see eile vä? Täiesti lõpp. Kui hea, et ma kodus polnud päev otsa. Ma ei oleks suutnud olla majas, millel ei ole lippu, kui on kahekümnes august. Kahekümnes august. Eesti taasiseseisvumis päev ja meie majal ei ole lippu. Argh. Ma olin ikka täiega vihane.
Lihtsalt, et te teaksite.

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com