laupäev, 23. august 2008

Oh, that was many years ago.

Mitte päris. Pigem nagu paar tundi tagasi. :D Ma tahaksin parandada, et ma siiski suhtlesin Olaf Suudri endaga. Nii eile, kui täna. :D Eile ma lihtsalt ei vaadanud. Lihtsalt, et te teaksite.
Täna siis kell kuus äratus. Nice? EI! Ma ei saanud üldse ülesse. Aga jah. Pidin. Keegi peab raha ka teenima, raiks. :D Jõudsime siis kuskile sinna Türi taha ja panime asjad ülesse, passisime ja tulid autod. Esimene auto oli tuimakas, teine oli lahe. Nad oli hästi rõõmsad seal sees. (: Ajasid juttu ja nii. Me lasime neid rajale ja stuffi. Siis nägime, kuidas mingi lömmis auto tuli. Juhi poolne lamp pooleks ja terve see nurk suht mõlkis. Ma mõtlesin, et nad ei saa üldse sõitagi. Aga jah. Sõitsid. /: Tulid lähemale, võtsin nende lehe ja vaatasin, "Näe! Olaf, sina siin." :D Ma ei öeld nii, aga mõtlesin. Kahju oli nende autost. Nad olid kuskile kaske pand. /: Kaselehed olid autol ees. Seal, kus see rest on. :D Siis tulid mingid järgmised lampsikad. Vahepeal läksid Orgla ja Metssalu mööda. :D Midagi eriti rohkem ei toimunudki see vahetus. :/ Siis läksime Agnesega veidi jalutama. Meil oli siiski mingi kaks tundi aega ja me ei viitsinud istuda. Rääkisime niisama ja staffi. Pärast passisime, sõime, ja arvasime, et võiks veel korraks vetsus ära käia, siis oleks pärast parem. Läksime. Kiirabi auto juures küsisid mingid tüüpsid, kas me läheme jalutama, ma ütlesin, et pissile. Nad naersid. :D Kui me tagasi tulime, oli esimene turvaauto juba läinud. Enn ütles, et need küsisid. :"Kus need ilusad tüdrukud on?" :D Me naersime. Siis kirjutasime asju edasi ja need teise auto tüübid tegid nalja jälle. Siis läks kõik tavaliselt. Olaf-poiss enam mööda ei läinud. Ta auto vist läks täitsa katki. :/ Kahju... Siis mingi kell teatati raadiost, et nr 50 läks põlema. :D Tuli kustutati ise ära ja kõik pidi korras olema. Pärast nägime, kuidas auto järelkärul mööda läks. Lasime oma sõitjad ära ja tulime ka tulema. Rööpad jäid seekord tohutud. Valestarti keegi ei teinud. Õnneks. Ma tegin. :D Lasin paar korda selle laseri eest mööda. :D Aga jah. Siis Lemps viskas mu päris ukse ette ära. Ma sõin ja nüüd kirjutan blogi. Arvatavasti lähen täna varem magama. :/ Päris kaa! Ketsi poole ei lähe. :/ Muarust ei toimugi midagi. Aga jah. Noh. Tšau!
Ps. Ma arvan, et see on nede auto, millega nad täna sõitsid. :/

2 sisemonoloogi.:

Anonüümne ütles ...

ma ei saa Metssalu naljast aru :(
ja kes on Agnes?
M.

-Merilyn ütles ...

Agnes on... Toomase tütar. Üks abiline seal, nagu minagi. (:
Miks sa Metssalu naljast aru ei saa? nr. 69 on Orgla ja Metssalu. Pff. *eyeroll*

 

Blog Template by BloggerCandy.com