neljapäev, 28. august 2008

Mina otsustan?

Ok. Nüüd siis peame kooli minema. Õpikud käes ja puha. Ei tahaks eriti. /: Aga eks ma elan üle. Üheksa aastat üle elatud, mis siis need kolm veel? See on vähe aega. Ma pean seda endale kinnitama, muidu ma ei taha minna kooli. Nagu. Ma ei taha muidu ka aga kui ma toon endale piisavalt plusse välja, siis ma ehk ei vihka kooli nii palju. Oh. Ma ei taha. ): Me saime mingid kahtlased päevikud. Ma ei hakka seda kasutama. See on mõtetu pask. Mul on parem, kenam, nunnum, ilusam, mõtekam, huvitavam. :D Tunnistan, et siin on paar asja, mis mind võivad huvitada, aga selle loen läbi ja kõik. Mu päevik on lahedam. :D

2 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

veame, et mul lahedam päevik :D

-Merilyn ütles ...

Mis sul on? Mul on back to cool. :D See roosa. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com