laupäev, 2. august 2008

Mida fakki?

Teen siin Toomasele sünna kinki, sest homme vaata hängin tripile. Aga point on selles, et ma ei leai, kuidas gutat kasutama peab! Ma ei tea, kas seda tuleb nagu mingi kuumutada, või kuivab see ise ära. Tahaks teada, aga nett ei leia seda. Nüüd guugeldan...

Ega Google ka eriti midagi ei leia. Miks ma küll kässas kunagi ei kuula? Google leids... Leidis selle kodulehe, kust mu gutta pärit on. Aga mida ta mulle ei ütle, on see, kui kaua ja mis kraadide juures ta ahjus peaks olema! Persse küll. Mingi suht odavalt kettas olen. Tahab keegi surma saada? See ei leia mitte midagi! Ma saan surma. Mingi... Joonistan peale, ahju ei pane, kingin Toomasele, peseb, värv tuleb maha. Ei saa ju nii. Ma tahan, et see saaks normaalne. Ikkagi olen kettas. Kuidas ma kingin teisele midagi, mis kohe ära laguneb?
Mona aitas. Aitäh, Mona! Ma nüüd üritan. Tšau!

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com