reede, 22. august 2008

We all deserve to die!

Kahtlane on. Mu küüned on sellised... Heleroosad. Aga mitte selline heleroosa, mis läbi paistab. Kindla värviga heleroosa. Naljakas. Mul pole üpris ammu küüned nii heledad olnud. :/ Ausalt. Viimasel ajal on mu küüned kas mustad või tumelillad. Kohe tõsiselt tumelillad. Lillat pole nähagi. :D Mul on mingi kahtlane teema tumedate küünelakkidega. Ma ei suuda vaadata omal heledaid küüsi. Järgmisena lähevad vist jälle mustaks. :/ Aga ma ei virise. :D
Paide rallile keegi? Ma lähen. :D Ma isegi ei tea kuhu ja millal ja sedasi. Päris niice. :D Lemps peaks helistama. :/ Ma arvan, et Kristiina tuleb ka, aga ma ei ole kindel. Argh. Mul on kõht tühi. :D Ma vist lähen söön vms. Arvatavasti alustan raamatut ka. Chronicles of Narnia - C.S.Lewis - The Horse and His Boy. :D Kolmas osa. Eile lõpetasin The Lion, The Witch and the Wardrobe. Hea oli. (:Kunagi üle ka saan?

2 sisemonoloogi.:

Anonüümne ütles ...

ma lähen rallile :D
Maarja.

-Merilyn ütles ...

:D Ma olin stardis. :D Ma suhtlesin Olaf Suuderi kaardilugejaga. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com