neljapäev, 14. august 2008

Do the dance!

Ma arvan, et ma olen maailma kõige kuumem talupidaja. :D Eile käisin üle pika aja maal lambaid tšekkamas. Tahtsin neid ise tuppa karjuda. Algul nad eriti ei tuld. Ma hirmutasin neid eemale. Emme pidi karjuma. Peale seda nad tulid poole maa peale. Ma siis hüüdsin veel. Ma olin nagu laudas sees juba. Minuarust nad tulid ja siis ma juba jooksin lauta sisse. Keegi jälitas mind! Ma sattusin jumala paanikasse, sest ma arvasin, et see on Mees. Aga Magda oli. :/ Noh. Sisse nad siis tulid lõpuks. :D Panime nad kinni ja jäidki sinna. Kusjuures. Koguaeg kuulasin Laurit. :D Ja mul olid jalas mu Ketsid. Aga jah. Eks ma olengi maailma parim talupidaja. (Y) Ja pärast lasin veel Magdaga parkuuri. :D
Täna käisin ka maal. Kõigepealt oleks ma lambad kartulipõllule ehmatanud. Siis nad ei taht tuppa tulla. :/ Ma siis ajasin neid. Jumalast jube oli, sest mingi lammas, kes tegelt on kõigist väiksem, vahtis mulle kurja näoga otsa ja peksis jalga vastu maad. Jumala õudne oli. :D Sees on kaks boksi lammaste jaoks eraldatud. Üks läks esimesse, ülejäänud üheksa lammast ja mees läksid tagumisse. :D Siis emme tahtis osasid välja meelitada, aga ei läind korda. Kaks vist läksid välja. Emme üritas veel ajada. Ma ütlesin:"Tule välja. Ma ajan nad kõik siit boksist välja." läksin sisse ja kõik lambad lasid jooksu. :D:D Mul oli nii naljakas. Aga saime nad normaalselt boksidesse ja tulime ära. Isegi Magdaga ei kakeld täna nii palju. :D Teen edusamme.

Minust paremat farmerit pole. (Y)

2 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

tubtli talunaine. sellistest ongi meil siin maamunal puudus :D

-Merilyn ütles ...

Jah. :D Kardan LAMBAID! :D:D

 

Blog Template by BloggerCandy.com