pühapäev, 3. august 2008

:O

Täna. Me lähme täna trippima! Me lähme täna trippima? Mu ratas on garaashis alles. Õnneks on praegu issi kodus ja me saame pärast ära tuua. (Y) Aga ikkagi. Asjad pole mul koos. Mida ma võtan üleüldse? Riided? Millised? T-särke kindlasti. Ujukateta minna ei saa. Pikad püksid, lühikesed püksid. Pesu. Ongi kõik? Kiivri pean võtma Kätule ka. Maret raudselt lubab. :D Aga ma nüüd söön ja ootan Kätut msni.


Ma kõrvetasin pitsaga oma keele ära. Ahjaa. Muide. Eile käisin maal. Marge oli ju. Igastahes. Rohkem ma Marget ei näegi see kord. Ta läheb enne minema. Ta tõi mulle 7 raamatut. Tahab keegi pakkuda? Narnia. 7 Narnia raamatut. Kõik osad nagu. Tõsiselt head on need. Esimese raamatu teise peatüki juures olen. Rämedalt hea. Lõvi, nõid ja riidekapp on teine osa. Aga ikkagi. Loen huviga. Ja eile veel. Lambaid ajasin tuppa. Tavaliselt teeb emme seda. Karjusin:"Lammas lauta!" nad liigutasid veidi. Siis karjusin veel. Liigutasid veel veidi. Nad olid vales karjamaa otsas! Siis karjusin:"Ute koju!" paar korda ja tüüpsid hakkasid jooksma. Mees kõige ees. Jumala jube oli. Neil lõualotid ja kõrvad lehvivad nõmedalt, kui nad jooksevad. :D Aga... Siis läksid kenasti tuppa. Ma olin nii uhke enda üle. :D
Nüüd arutame trippi. Oodake natuke, saate ka teada!

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com