reede, 19. september 2008

10A007

See on minu vanginumber. :D
Üldiselt. Kolmapäeval retsi ei saanud. Hoidsin Miiat veidi.
Neljapäeval sai aasta. Ma võtsin oma msn-i nime tagant roosi ära. See ei tähenda, et ma ei leina. Aga... Ma arvan, et... Ma ei teagi, mida ma arvan.
Neljapäeval saime veel koolis retsi ka. Peale teist saime kuumad riided ja kuumad kotid. :D Mul oli Chanel. :D Riided haisesid rämedalt värvi järgi. Õõh. Kusjuures. Ma käisin kodus pesemas, aga viimane värv tuli veenilt täna kekas maha. :D Niice. Tegelt... Kui riided saime, võimlesime lahedalt kooli ees ja tegime seda pulga jooksu. Aitäh sellele poisile, kes mind mu kastini aitas. :D Siis läksime tundi. Siis tegime takistusraja läbi. Mingi otsisime matisaalist kahte taskulampi ja võtit ning kaht patareid. :D Siis läksime paarikaupa välja ja meil seoti silmad kinni. Mingi jalutasime üle toolide ja trepist alla ja sõime mingit saasta ja roomasime liiva sees. Siis tuli mingi takistustest üle astumine ja nende alt läbi roomamine. See tüüp, kes muga kaasas oli, ütles sellele tüübile, kes ta ees oli. "Ma ei saa. See tüüp roomab täiega kiiresti." Ma siis seisin keset keldrit ja kohendasin oma brad. (Y) :D Siis veel paar tõket ja kummagil pool olid poisid. Ma häältest sain aru. Nad hakkasid täiega jooksma ja ma lendasin matile. :D Ma kiljusin. Siis oli veel veidi. Ronisin kuskile kõrgele ja olin pool põlvili, sest jube oli. Mingi üks, kes mind kinni hoidis pani:" Ära muretse. Me ei lükka sind alla." "Päris kaa!" karjusin juba poole lennu pealt. :D Siis võtsin veekausist viinamarja ja jahuseest pähklit ei saanud. :D Jahuseks sain näo. Kuskil kartsas pesin näo ära ja läksime prantsasse. Mul pold prille. :D Ja mu silt tuli maha. ): Aga siis keset prantsa tundi jalutasime ja ma käisin küsisin oma prillid tagasi ja küsisin teipi ka, aga neil pold. /: Mis seal ikka. Peale seda tuli söömine. :D Vesi ja leib, here we come! :D Normaalse toidu saime, kui vesi ja leib otsas olid. :D Varsti peale seda vahetasime oma riided ära ja... Oligi kõik.
Siis käisin surnuajas. Tagasitulles tulid Kets ja Jaanika vastu. Rääkisime veidi juttu ja nii. Siis koju pesema.
Siis ronisime Maarja ja Kätuga lunastamisele. Maarja ja Kätu said kohe minna. Mingi teisena või nii. Essad olid Ahti ja Sigrid. Kaelakee häält laulsid. Kõrvaklapid peas ja ise midagi ei kuulnud. :D Aga mis seal ikka. Maarja ja Kätu sõid beebitoitu ja kandsid mähkmeid. :D Keithyst on kõige kahjum. Jaan lakkus ta näo pealt mett. Keithy. Mul on sust kahju. Ausalt. Siis... Ma jagasin mingi Silveriga hapukurki. :D Pärast mõtlesin, et ma ju ütlesin ühele tüübile, et ma hakkan oksele, kui ma midagi söön. Oleks võinud ju. /: Aga noh. Vedas tal. :D Karl tegi Annile sületantsu, Rebeka ja Paul kallistasid õhupalli pooleks, Karina ajas Rainale banaani püksi, Janno, Siim ja Madis tegid moeshow'd, Tairi ja Kaili vastasid küsimustele. Saate aru. Tairi vastas ära mingi vabadussõja aja, aga käändeid ei teadnud. Kui ta need kaks aastaarvu ütles, jäi mul karp lahti. :D Ma ei suutnud seda uskuda. :D Igaljuhul. Liis vahatas mingite poiste jalgu, Gert tegi strippi ja... Unustasin kellegi? Ei.
Me andsime vanded. Tahaks kuskilt seda teksti. Huvitav, kas kuskilt ei saa seda vä? Igaljuhul. Iga klass oli saalis oma küünlaringi sees ja kordas kohtuniku sõnu. Gümnaasiumi aastad me kuulame õpetajaid ja ei hakka neile vastu isegi, kui meil on õigus. :D Me ei saada kirju ega kuula tunnis muusikat, alksi ei tarbi, suitsu ei tee... Noh. Oleme inglid. :D Ja viimane lause. "Need kolm aastat on parimad minu elus." oli nii nunnu, et ma hakkasin essana plaksutama. :D
Täna oli koolis tavaline. Aga täna saab pidu. Jei! :D Vao-läbud on parimad või jaa? :D Nüüd on. :D

4 sisemonoloogi.:

Liiiiiiisu ütles ...

mõnus jutt oli ;D ja mulle meeldis rets niiii vinge oli :)

-Merilyn ütles ...

Ma sattusin hoogu.
Mulle ka meeldis meie rets! See pold üldse piinamine vms. Selline... Hea. :D

Kaili ütles ...

mulle meeldis ka :D
vähemalt jääb hea mälestus :))

-Merilyn ütles ...

Ma selle pärast kirjutangi hullult pikalt, et kunagi hiljem hea lugeda. :D Muidu vaata ei mäleta täpselt, mis tegid ja nii.

 

Blog Template by BloggerCandy.com