kolmapäev, 3. september 2008

"Teil on õigus keelduda."

Lillekas ütles, et me võime keelduda viisakalt asjadest, mida me teha ei taha. Retsil ma mõtlen. Ma kavatsen rõvedusdest viisakalt keelduda. Ma ei hakka kedagi lakkuma ja sööma ma ka rõvedusi ei hakka. Lihtsalt, et te teaksite.
Anksi tund oli täna. Me saime roosa palli! :D Jei! Ja me Maarjaga istume Pauli, Karli ja Rainaga ühes reas. Ei ole lahe Pauliga ühes reas istuda, kui ta ainult ühest asjast mõtleb. :D Aga mis seal ikka.
Meie kooliraadio tüübid tegid saavutuse. Meil lasti täna tervelt kaks laulu! Palmisaar ja Snow (Hey Oh) Jei! :D
Ahjaa. Tahtsin öelda, et mul on kahju inimestest, kes jäävad kümnendat kordama. :D Kaks retsi... Rets! :D Ma pean kümnenda läbi saama! Oh. Mida ma jaman? Keegi seda kreeka müütida asja oskab? Valmis ka kellegil?

2 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

minu arvates, ei saa kümnendat kordama jääda. välja visatakse ju siis :/
aga vb saab ka, ma ei tea :)
aga me saame hakkama, onju ;D

-Merilyn ütles ...

Me saame vabalt hakkama. :D
Ma arvan ka, et ei saa kordama jääda, aga rets oleks kaks retsi saada. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com