teisipäev, 9. september 2008

Naerge veel mu nälkja-kartuse üle!

http://www.ilmajaam.ee/?id=32017&ref=rate
Hah! Eks tšekake seda ja mõelge hästi järele. Kas teile meeldiks sellised elukad igal pool? Ei meeldiks, ma ütlen teile! EI MEELDIKS!
Enivei. Peaks mainima, et koolimnüts aitab mõelda. Matat sain kohe paremini teha, kui mütsi pähe panin. :D Aga mis seal ikka.
19. arvatavasti abiturientide-rebaste pidu. Miks see ei võiks kuskil lähedal olla? Mu emme ei saa meid viia nii kaugele! Oh issake. Hea on see, et meie kapil on nüüd ka lukk ja... Me saame õpikuid kooli jätta! :D
Täna. Esta tunnis mu telefon helises. Panin kähku kinni. Pärast vaatasin, et Keila-issi helistas. Meie dialoog: "Mis tahtsid?" "Kui vana sa oled?" "Kuusteist." "Aa." "Lihtsalt selle pärast helistasid mulle keset esta tundi, et küsida kui vana ma olen?" "Jah." "Mida asja?" "Niisama." "Tšau." "Tšau." Doh. On mõtekas tüüps või jaa? Enivei. Nohu vist hakkab üle minema vaikselt. Rohtu võtan koguaeg. Ok. Hommikul, lõunal ja õhtul, mitte koguaeg. Peaks nüüd juba võtma. /: Aga jah. Lugege Airporti! :D

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com