teisipäev, 16. september 2008

On the top of my head.

Täna saime jälle koolis retsi. Kõigepealt soditi paljudel näod ära. Maarja sai vurrud, Sigrid põskhabeme. :D Aga tegelt oli täitsa lahe. Enne estat aeti klassist välja. Kaks mintsa kartsas ja siis õue. Õues saime mingid kuumad prügikotid endale selga. Tuba haiseb praegu selle järele. :D Aheldati meid siis köie külge ja Janno sai endale plekkpurgid taha. Siis kõndisime-jooksime kesklinna. :D Koguaeg lasime mingit lahedat laulu. Politseisse läksime. Tegime kümne aastastele mõeldud liiklus testid ära. :D Viis kümnest. :D Aga siis nägime korraks kainerit ja siis aheldati meid taas kokku ja kuldi platsile minek. :D Seal pandi terve klass mingisse puntrasse ja jooksime veidi. Rebisime siis end lahti ja saime minema. Mulle sobis. :D Ja hea on see, et mu nägu ei soditud.
Kätu. Kaili. Minu kaastunne. Ma ei hakka väitma, et ma tean, mida te tunnete. Ei tea ju. Ma oskan ainult arvata. Mul on kahju. Ausalt.

2 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

kusjuures, ma ei tea ise ka mida tunnen :/

-Merilyn ütles ...

Aga vot seda tunnet ma tean. Ma pole siiamaani päris kindel, mida ma tunnen. Kuigi aasta on möödas.

 

Blog Template by BloggerCandy.com