teisipäev, 2. september 2008

Miks meie?

Esimene koolipäev. Ei old lahe. Esimene koolinädal hakkab Lillekaga! Wuhhuuu! Eint ai häppi näu. Doh. Ja mu elu esimene vene tund... Mulle ei meeldi vene keel. Liiga kahtlased tähed on selles keeles. /: Aga eks ma elan üle. Ja väike probleem on. Me peame luku muretsema. Dohh. Me peame kõigepealt veel teise selle staffi leidma sinna ukse külge, et lukul üldse mõtet oleks! :D Niisama on veits mõtetu lukku panna. :D Ma leian vähemalt nii. Aga tegelt oli mingi suht lahe. Võinoh. Tavaline. Me kardame retsi. Mhmh. Aga eks me elame üle.
Ma tahan spagette.
NL: Kui asjad hakkavad viltu minema, ärge minge nendega kaasa.

3 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

jaah, jube päev oli . :/

Mari ütles ...

Me peame ka selle värgi sinna kapi külge saama, et lukul mõte oleks. Äkki töömehed paneks ? :P

-Merilyn ütles ...

Ma usun, et nad paneks, aga me peame küsima. /: Tahaks lukku küll sinna. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com