reede, 5. september 2008

Yaawn!

Väss on olla jälle. Nagu... Eile õhtul kella kaheteistajal olin jälle rämeväsind. Ma ei suutnud isegi lugeda. Paar rida ja kõik oli metsas. Ma ei teagi...
Keithy, Gert ja Sigrid on meie klassist veidi retsi ka saand. Teised saavad kunagi lähipäeval arvatavasti. Mis seal ikka.
Maarjaga käisime linnas. Tänapäeva noored on ikka täiesti mm.... Hukas? Ma ei teagi... Aga kui mingid kümneaastased karjuvad sulle järgi "hoorakari" ja mingi teine ka umbes kümnene räägib Selveri ees, kuidas ta oma mingi sõbraga veskarit tegi kuskil kellegi rõdul, siis ei ole enam midagi arvata. Selveris nägin Liilianit ja Janekit ka. Ostsid seal endale asju, mis neid paksuks teevad. :D See oli nende enda teooria. Kasvatavad kõhtu. :D Edu neile sellega! Aga me Maarjaga tootsime jälle endale omast teksti ja nii. Ega midagi eriti öelda polegi. Koolikell hakkab ära tüütama. Homme GoLive'le. Oeh. Ma tahaks sliipida.
________________________________________________________________
PALJU ÕNNE, CAROL JA REIMO!

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com