teisipäev, 23. september 2008

Mingid raiped saevad puid.

Kõik on nii väsitav. Pluss on see, et Enelin ja Robert on eestis. Miinus on see, et... Kõik ülejäänud?
Tegelt tahaks teile ka teada anda, mida mina Paidest arvan.
Siin on Paide kaart:
Selline võiks ju Paide välja näha?

Selline on praegune Paide. Punasega on märgitud alad, kus on liiklemine raskendatud või võimatu:
Saate mu probleemist aru?

NL: Parim moodus sõnapidamiseks on seda mitte kergelt anda.

5 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

hästi Merka x)
suutsid mu naerma ajada. you did it! :D:D:D:D:D:D:D
ma saan su probleemist täielikult aru ;)

-Merilyn ütles ...

Aga on ju nii! :D Mu kaart ei valeta!

Kaili ütles ...

ei valeta, ei valeta ! ;)
jutt jumala õige .

Maarja ütles ...

hea :D:D:D:D:D:D:D
väga tubli Merka!
minu austus sulle selle väga mn.. detailirohke kaardi valmistamise eest!

-Merilyn ütles ...

Ma teengi kõige paremaid ja detailirikkamaid kaarte. Aga see kaart on täiesti tõsi!

 

Blog Template by BloggerCandy.com