esmaspäev, 1. september 2008

Olen iseenda pealik ja peremees.

Enam mitte. ): Damn. Misjaoks nad lasevad hommikul selliseid laule? Selliseid... Nagu Smilers - Päike ja Pärnu tüdrukud. Doh. Ja siis laulab mingi Birgit mulle veel kuidas tema ise teab, mis teeb. Mida asja? ESIMESEL SEPTEMBRIL EI LASTA SELLISEID LAULE! Issake. Ma ei saa neist aru. Nad ajavad mind kettasse. Ajavad jaa. Ja pealegi miks telekad ei tööta? Koguaeg sahiseb. Ajab jaa kettasse. Mhmh. Täna hommikul kuulasin raadiot selle pärast. Keila-issi helistas ja soovis ilusat esimest septembrit. Emme läks ka täna kooli. Tallin majanduskool? Vist oli. :D Midagi sellist vähemalt.
Eile öösel ma ei jäänud üldse magama. Ei tulnud und noh. Ja kella ühe ajal tuli mul juustu isu. mida asja? Juustu isu kell üks öösel? Eks ma siis läksin ja sõin juustu. :D Magama sain kahe ajal. No ei jäänd magama noh. Ja lugesin Prince Caspian'i ka veidi. Ooh... Ma ei taha kooli minna!

Ahjaa. Meid on 9240. Niice, huh?

2 sisemonoloogi.:

Maarja ütles ...

9240?

-Merilyn ütles ...

Mhmh. Nii palju läks meid kümnendasse. :D Terve Eesti peale ma mõtlen. Raadiost kuulsin.

 

Blog Template by BloggerCandy.com