pühapäev, 28. september 2008

14.


Nii palju on vett, et otsa ei näe ja ujudes lõpeks mu jaks.
Kui ujuksid vastu ja haaraksid käest, koos põhja siis vajuks me kaks.

Ma kuulsin, sa hüüdsid mind teisel pool vett.
Kas oled siis mõelnud, või tundnud, mis saab, kui mind enam ei ole?
Nüüd süütab keegi peale minu ka küünla?

_________________________________________________________
PALJU ÕNNE ENNA JA RIINA!

Ma saan aru, et ma lasen lampi ja kõik mu tekst ei sobi omavahel kokku ja ma ei ole just parim blogipidaja, aga niiviisi näen asju mina. Kui ei meeldi, ära loe, eks? Aga... Ma tahtsin öelda, et mulle ei meeldi kartulid ja ma armastan Robertit selle eest, et ta kell neli öösel mul seljas elas. Aitäh, kullake!

2 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

elu on ilus võimis ?
aga ma ikka loen su blogi :D

-Merilyn ütles ...

Elu on jah ikka ilus.
Loe-loe. :D Ma loen su oma kaa!

 

Blog Template by BloggerCandy.com