esmaspäev, 8. september 2008

Tunne end nagu kodus ja korista mu vannituba ära. (:

GoLive oli väga lahe.
Aga ma tunnen ennast... Halvasti? Kergelt. Ma ei teagi. Nohu on ja hingata ei saa ja lõualuud on suu lahti hoidmisest valusad. Mitte valusad, aga... Tuimad? Ei. Valusad ikka. Ahpersse. Ma ise ka ei tea. Luku ostsin meie kapile täna. Nüüd arvatavasti lasen sliipi. Ei tohiks vist tegelt. /: Ma siiski ei jää magama praegu. Kuulan Sweeney Toddi laule ja... Ma ei tea isegi, mis ma teen. Airporti peaks ka vist jälle lugema. See ei ole eriti põnev raamat. Ma ei viitsi nagu eriti lugeda seda. Oh. Elame üle? Muidugi! Me elame alati üle!
NL: Haridus on pärg tarkade peas ja mask rumalate näo ees.

Ja üks huvitav tsitaat, mida ma lugesin: Lõpetagem ükskord vaidlemine selle üle, missugune peab olema hea inimene ning olgem seda ise. - Marcus Aurelius

2 sisemonoloogi.:

Maarja ütles ...

NL nagu nädala lause?
aga muidu mu arust on see isegi täitsa normaalne raamat.

-Merilyn ütles ...

Nl nagu nädala lause.
Mulle ei meeldi see raamat. Kuidagi seepar mu arust. Ma ei kaifi selliseid jutte.

 

Blog Template by BloggerCandy.com