teisipäev, 2. september 2008

Open up your mind and see like me.

Ma tahtsin öelda, et ma armastan Kätu-Ringot. Miks? Sest tänu sellele Rinksile on Kätu nii õnnelik ja kui tema on õnnelik, olen mina ka rahulik. Hah. Tei ei peagi aru saama sellest. Selles suhtes, et... Aitäh, Ringo! Ma ei kuule enam lõputuid masendus jutte. Ja hoiatus ka väike sulle. Break her heart, I'll break your face. :D Lihtsalt, et sa teaksid, mis siis, et sa seda arvatavasti kunagi ei loe. :D Aga siiski. Kunagi kui sa siiski murrad Kätu südame, siis ma lihtsalt annan sulle peksa ja ära siis ütle, et ma ei hoiatanud! Hah! Võta veel endale tüdruk, kellel on Bitch sõbranna. :D Ma ei võtaks sellist. /: Aga jah. Mis ütleja mina olen? Mhmh. Täna loen veel veidi oma Caspiani ja lähen sliibin.

3 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

hästi Merka ! :):)

Pänsu ütles ...

Appi, Merks ! See on nii nunnu ju! :) *pisar* Täiega armas sinust. Kalli oled !

-Merilyn ütles ...

Olen andekas. :D
Ma tean, et olen. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com