laupäev, 20. september 2008

Vao.

Läbu oli... Läbu. Noh. Keithy sai kohe uksest sisse astudes väikese mõnituse osaliseks. Vaene väike. Mingi hängisime laua ääres, tantsisime natuke. Mendid tulid. Keegi jorss, kelle nime ma hetkel ei mäleta lasi nad sisse. Ma arvan, et ta on juba peksa saanud. /: Aga mis seal ikka. Osad üritasid ära joosta, mõned olid peidus kuskil kõrval ruumis. Mina, Anni, Mari, Kaili ja Liis hängisime kainete rebastena saalis. :D Lasime tantsu ja niisama. Teised hullult paanitsesid. Siis täiega paljud lasid minema. Aga mis seal ikka. Me tegime veel tantsu ja hängisime niisama. Ahjaa. Ma suutsin Keithy joogi tantsupõrandale valada. :D Olen andekas. Keegi ropsis millalgi vetsud täis ja vetsu ei saanud. Kell kaks kodus esimene asi. VETSU! ;D Sõin ka veidi ja ronisin magama. Raske oli täna Liisu juurde tulla. Huuh. Kell kaks magame arvatavasti mõlemad. :D

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com