kolmapäev, 24. september 2008

Suu on lahti, nii et tuul puhub sokid jalast ära.

Maarja on lahe. Maarja tahab *******. Niiviisi pidin ma oma blogisse kirjutama. :D
Kuum lause on meid in Anne Lillepea. :D Kusjuures. Konsultatsioonis oli ta jumala normaalne. Ma sain aru isegi! :D Saavutus. Ja veel üks saavutus. Anksil oli täna pluuse pükste peal! :D Nagu. OMG! Maarja on tootja, ma olen tarbija.

6 sisemonoloogi.:

Maarja ütles ...

xDxDxD
tiimitöö-tiimitöö!
ma ütlen tead.
nii on.

-Merilyn ütles ...

Tiimitööta me ei saaks! Tasakaal.

Maarja ütles ...

mu arust ka :D tasakaal on peamine. stabiilsus ma ütlen!

-Merilyn ütles ...

Jah! See on nagu keemias. Sul palju energiat, mul palju energiat. Ühineme. :D

Maarja ütles ...

:D me ei saa. me oleme mõlemad naised. mees ja naine peavad olema :D ega sa mingi katy perry pole xD

-Merilyn ütles ...

Seda küll. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com