esmaspäev, 15. september 2008

Sibuuuul!

Ohh. Väike täpsustus eelmise pealkirja kohta. No tõesti ei ole olnud vahepeal aega kirjutada. Niii. Anni ütles mulle selle kauni lause füsa ukse taga, kui ma rääkisin talle, et ma ei suuda








Kirjutan pärast. :D Kailiga õue nüüd. :D
Niiviisi. Pildi panin selle pärast, et mul jäi jutt pooleli. Ma tahtsin kirjutada: ..., et ma ei suuda Antsu ja Arvo vahel valida. Noh. Kumb kuumem on. Siis Anni ütles mulle need kuus maagilist sõna. Ja peale seda saime me teada, et Raina petab meid ja me jätsime ta maha. :D

Laupäeval oli ralli. MA ARMASTAN RALLIT! Oh. Ja ma sain mingi kuuma nokaka. :D Mingi Mulgi Rally kirjaga. :D Aga jah. Ma armastan rallit. Olen fänn, mis seal ikka. :D

Pühapäeval võtsime maal kardulaid ja vaatasime kodus Sweeney Toddi. (L) Ei saa üle no. Aga mis seal ikka.

Täna saime koolis retsi. Peale teist tundi, ehk siis peale füsat läksime fuajeesse. Pesime näod ja sõime sibulat ja poisid isegi veidi küüslauku. :D Ehitasime inimpüramiidi ja läksime inkasse. Peale inkat läksime õue ja saime veel veidi retsi. Pidime loopima märga seepi ühelt inimeselt teisele ja siis tagasi. Päris... Kuum. :D Siis võtsime vaheldumisi. Poiss-tüdruk-poiss-tüdruk. :D Ma olin Laada ja Jaani vahel. :D Andsime õuna suust suhu edasi. RÕVE! Aga mis seal ikka. :D Terve prantsa tunni naersin täiega. :D Ma ei tea siiamaani, mis naljakas oli. Lihtsalt. Oli vaja naerda. :D

Pärast nagu nägite, käisin Kailiga väljas, hüppasin Pireti poolt läbi ja käisin maal. Süüa tahaks. /:


NL:Selleks, et teha suuri asju, peame elamanii, nagu oleksime surematud.

4 sisemonoloogi.:

Maarja ütles ...

miks sa sellise pildi panid? xD

Marta ütles ...

HAHAHAHAAA MIS PILT :d:d:d::d:dD antspoiss. miss him! :D

Kaili ütles ...

näed, ma segasingi sind:D
jubee, jõuad koju onjaa, ja siis helistab mingi tont, et tule välja. ei saa rahulikult blogigi kirjutada. no ma ei tea, kust siuksed tulevad :D:D:D

-Merilyn ütles ...

Küll saate kohe teada. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com