laupäev, 29. mai 2010

Elagu!

Aitäh anonüümsele kommenteerijale, kes mulle seda laulu tutvustas. Ja mind nüüd enam nagu eriti ei huvita, kas see oli kompliment või mitte, sest nii mina seda just võtangi. Ja Ps. Kellegil on seda lugu?

Mul on probleem. Ma ei oska geograafiat. Ja ma ei viitsi midagi teha. Kuigi tegelkult võtan ma end nüüd kokku ja hakkan, tubli laps nagu ma olen, filmi tegema. See on päris naljakas, aga üldse mitte nii pikk, nagu ma alguses arvasin. Aga oh well. Ikka juhtub, eks?

Elagu tulevik mis on kirja panemata!
Elagu tunnetatud paratamatus ja kõik teised paratamatused, elagu.
Ja kõik mida ma suudan tunnetada, elagu!
Elagu see kui mul tõesti on midagi öelda!
Elagu interaktsioon!
Elagu omavahelised suhted!
Elagu mõttevahetus!
Elagu söögilaud, mille taga oleme kõik võrdsed!
Elagu paindlik, loov ja muutuv isiksus!
Elagu arenev isiksus!
Elagu mõistus ja tunded!
Elagu infokäive!
Elagu tees, antitees ja süntees!
Elagu mina ja elagu sina ja kogu sinaminadus elagu!
Elagu hinge sügavus!
Elagu Eesti, meie vaimu kodu elagu!
Elagu Tartu, kogu Tartu, nii pikk kui lai, elagu!
Elagu Kambjas hõiskavad, hõisakavad öökullid ja kõik mida tasub uskuda on kuskil alles, elagu!
Elagu see Tartu vaim mis on seletamatu ja salapärane ja on siin kuskil maa sees ja tõuseb eeterliku auruna ja mõjub meile kõigile!
Elagu see Tartu vaim mida kannavad halli viltmantli, halli salli, halli karvamütsi, hallide silmade ja hallide hüvastinoorustega vanamehed, kes turuhoones lahtist hapukoort ostavad!
Elagu Arnold Matteuse, Uku Masingu või Madis Kõivu Tartu vaim!
Elagu see Tartu vaim, mis on alati aegade algusest peale olnud otseühenduses kõigi teiste maailma vaimudega ja kõik need teised maailma vaimud, elagu!
Elagu see kui ma vahel üllatan iseenast!
Elagu see kui ma vahel ületan iseennast!
Elagu see mida ma poleks iial uskunud!
Elagu see mida ma poleks iial lootnudki!
Elagu parem mina!
Elagu andestus!
Elagu võime andestada teistele ja eriti võime andestada endale, elagu!
Elagu kõik see, millesse ma usun!
Elagu minu hea põhiolemus, minu südamik, mis mind püsti hoiab, elagu!
Elagu minu ankur, kus iganes kultuuris see ka ei oleks!
Elagu kõik keeled ja kõik muud mõtlemise mustrid, elagu!
Elagu kultuuride kokkupõrge ja kultuuride lahtitõuge, elagu!
Elagu kõik mis mind tugevamaks teeb ja ei tapa!
Elagu see, kui ma olen kellegagi järsku ühel lainel!
Elagu see, kui ma äkki avastan, et olen armunud kellesegi, kes mulle enne üldse ei meeldinudki!
Elagu kõik see, mis ühel päeval ise minu juurde tuleb!
Elagu jutt, mis jõuab kohale ja kõik, mis jõuab kohale, elagu!
Elagu lihtsad tunded ja komplitseeritud tunded, elagu!
Elagu eneseväljendus!
Elagu kõik mu sõbrad ja kõigi teiste sõbrad, elagu!
Elagu see, et asjad on õhus!
Elagu tundekasvatus!
Elagu dialoog!
Elagu kõik võimalused!
Elagu see erutus kui kõik on alles ees!
Elagu hetk enne kõrghetke!
Elagu kuradi leheküljed raisk on kadunud.
Elagu lehekülg, mille praegu just leidsin.
Elagu see kui maailma keskpunkt nihkub minust enesest väljapoole ja mida ma siis näen ja mõistan ja kui valge ja kerge siis on, kui kasvõi korraks nihkub, elagu!
Elagu see väike samm, mis on vihkamisest armastuseni ja see teine väike samm hullumeelsusest geniaalsuseni, elagu!
Elagu elav tuli ja elav kujutlusvõime, elagu!
Elagu naer!
Elagu see maapind siin mis on tunnistajaks et, mina ja kõik teised inimesed on tegelikult ja kui tõesti nii ongi, elagu!
Elagu miljard hiinlast kellele Budal on sama lootusetu midagi selgitada kui lilledele ja see üks hiinlane, kes sellest aru sai, elagu!
Elagu usk, et iga hetk võib ükskõik kes päästa kogu maailma, ja kogu see maailm elagu!
Elagu Jumal kes on detailides ja kõik need detailid, milles Ta on, elagu!
Elagu igavene sisselülitus!
Elagu! Elagu! Elagu! Elagu!

Ei, ma ei saanud muudmoodi, kui pidin kõik sõnad sulle siia panema. Ei, sa ei pidanud neid kõiki läbi lugema. Aga jah. Sa võiks.

Ahjaa. Chalice ühest teisest laulust on räägitud sedasi:

8. “Härri potterid minu keldris”/“Vibu rünnak”

Plaadi kõige pöörasema produktsiooniga, kõige sürrealistlikum, hullumeelsem ja kõige naljakam lugu, jahmatavalt provokatiivsete sõnadega. Sissejuhatuses ei kasuta poistekoorike kõige korrektsemaid sõnu kuni loost saab 30ndate jazzi ekspluateeriv Chalice’i ennast (ja tema kaasvõitlejaid) korralikult läbisõimav atakk. Heelium-häälne Vitali solvab muuhulgas sõnadega “Oled nii alaarenenud, et sperma võiks rääkida sulle Darwinist” ja “Saaremets on pede ja Lõhmusel soovitan müüa Umblu aktsiaid”.

"”HPMK” on tegelikult originaalis kõvasti pikem lugu, aga plaadile läks sellest vaid üks lõpuosa. Laul räägib noortest hellitatud võluritest, väikestest targutajatest tänava peal, identiteedituristidest.

Ja ma tõesti ei tea, kuidas selle loo teine pool mu plaadile sai… Ja ma olen ikka väga solvunud, et nii läks."

2 sisemonoloogi.:

Anonüümne ütles ...

heheee teeme klubi, sest mul sama probla.. MA EI OSKA GEOD. ma üritan end kätte võtta igapäev.. suudan natuke vaadata, lugeda. aga MITTE palju.. kardan.. nojah.. tuleb siis 3 :(
20 punkti peaks ikka saama ju..

-Merilyn ütles ...

Ma arvan, et neljad saame mõlemad ikka. Sest geo ei ole väga raske aine. Lihtsalt.. Tahaks, et viitsiks õppida.

 

Blog Template by BloggerCandy.com