neljapäev, 13. mai 2010

I never asked to be a dragon

Should have, though.

And you'd think that killing people will make them like you but it doesn't! It just... It just... It just makes them dead. And when everyone else is dead, you're all alone.

Naljakas on vaadata, kuidas... Kuidas... Ah pekki. Mu mõte kadus ära. Või see ei tundunud enam nii hea mõttena. Ei, aga muidu on minuga kõik korras. Muidu on kõik ootšen hästi, jaa.

Paar asja oleks vaja teha aga teate mis? Õues on ilus ilm, soe on, toas on soe, kõht on täis ja uni tuleb peale. Ma vist õpin ära ja kerin magama. No ikka olen väsind küll, jah. Olen küll.

What do you want with a rocketship? What business do you have on Mars?

Homme. Kell neli. Ma ei jaksa oodata. Ja teisipäeval filmima. See saab naljakas olema. Heeheee. Ei, aga ega mul muud midagi öelda ei olnudki. Kuigi mul on alati midagi öelda. Ma parem tegelen täna mingite... Vidjodega. Oh well....

Stop and think my friends, what would Harry do for you?

Make a joyful sound - Voldemort is going down!

Vähemalt on homme essa tund vaba. Ou. Ei. Ma ei lähe niisama vedelema. Ma hakkan füsa tegema. Ausalt hakkan. Ausalt!

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com