kolmapäev, 26. mai 2010

Just breathe...

2 Am and she calls me cause I'm still awake
Can you help me unravel my latest mistake
I don't love him and winter just wasn't my season
Yea we walk through the doors so accusing their eyes
Like they have any right at all to criticize
Hypocrites you're all here for the very same reason.

Täna arvasin, et Miley Cyruse lugu I Can't Be Tamed käib minu kohta. Ja kohati käibki. Ja see laul oleks ka normaalne, kui mul Miley vastu midagi ei oleks. Miks ma selline vastik inimene olen? Miks ma ei salli kedagi, keda ma ei tea? Miks ma ei salli Mileyt? Miks ma ei salli Bieberit? Mida nad mulle teinud on? Isiklikult mitte midagi, eks? Aga ikka ma ei saa. Ma ei saa, kuidas ma ei saa. See ajab mind tegelikult väga... Närvi? Mitte närvi. Kuidagi... Halb on olla... Mitte nagu halb, aga... Sa ei saa aru, sest ma ka ei saa aru. Tsau.

Cause you can't jump the track
We're like cars on a cable and life's like an hourglass glued to the table,
No one can find the rewind button girl
So just cradle your head in your hands.
And breathe, just breathe, whoa breathe just breathe

Ma tean, et ma ei käitunud õieti ega ilusti täna. Aga... Ma olen selline, mis ma teha saan? Tead, kui ükskord lööb lihtsalt kõik pähe kinni, mõistus lainetab ja on siuke... Imelik ja vastik ja hea olla. Siis ma käitun sedasi. Ma ei ole uhke enda üle, aga ma ei kahetse ka midagi. Tunnen, et peaksin vabandust paluma ja kui ma tean, mida öelda, siis lähen ja ütlen talle. Sest et tegelikult ka. Ma vabandan, kui ma tunnen, et ma pean vabandama. Muidu ma ei mõtle seda tõsiselt. Muidu see on lihtsalt üks järjekordne mõttetu lause minupoolt ja nii ei ole hea. Nii ei ole hea ei sulle ega mulle. Ma pean tõsiselt mõtlema neid sõnu mida ma ütlen. Sest sa tead, et muidu ei ole kasu.

May he turned 21 on the base of Fort Bliss
Just today he sat down to the flask in his fist
Ain't been sober since maybe October of last year
Here in town you can tell he's been down for while
But my God it's so beautiful when the boy smiles
Wanna hold him but maybe I'll just sing about it

Ma otsustasin, et kui ma aastapärast ikka veel tahan, siis ma teen parema jala hüppeliigese siseküljele vihmapilve. Valge vihmapilve. Kui ma siis veel tahan. Ja kui ei taha, siis ei tee ja nii ongi. Ja otsi google'ist, kas valged jäävad näha, või mitte ja siis hakka argumenteerima. Ma tahaks muidugi küsida... Ma saan seda teha reedel, kui... Pohh, et ma pooli lauseid ei lõpeta. No see on see minu mõistus, mis mõtleb ja ei mõtle ja siis mõtleb teise asja peale. Kui mõtleb. Tavaliselt mitte. Oh well. Olen imelik. Tsau, mis teed?

Cause you can't jump the track
We're like cars on a cableAnd life's like an hourglass glued to the table,
No one can find the rewind button boys so cradle your head in your hands
And breathe, just breathe, whoa breath just breathe

Täna mõtlesin, et... Mõtlesin, et palju on mul lugejate seas [need kes vaatavad noh] neid inimesi, kes teevad seda regulaarselt ja palju on neid, kes teevad seda... Juhuslikult. Kui paljud kuskilt Usast või mingist Austraaliast või Indiast siia teist korda tagasi tulevad? Kahtlen, et inimesed tulevad. Pigem mitte. Pigem leiavad nad selle mingi pildi pärast ja siis lasevad silmadega üle ja nii ongi. Aga selle lõigu mõte [jah, sellel on mõte] oli see, et mõtlesin, et teeks küsitluse, kui paljud loevad kõike paska, mida ma genereerin ja kui paljud loevad kogematta midagi, mida ma võib-olla genereerida ei tahtnud.

There's a light at the end of this tunnel
You shout cause you're just as far in as you'll ever be out
And these mistakes you've made
You'll just make them again if you'll only try turnin' around

'Having' on üks naljakas sõna. Inglise keeles on see having. Nagu... Have infinitive. Having. Aga eesti keeles on see häving. Kui hääldada, vaata. Siis on häving. Ja mis on häving? Mina? Sina? Tema? Meie? Teie? Nemad? Olen lahe, jaa.

2Am and I'm still awake writing this song
If i get it all down on paper it's no longer inside of me
threaten' the life it belongs to.

And I feel like I'm naked in front of the crowd
Cause these words are my diary screamin' out aloud
And I know that you'll use them however you want to.


Täna lugesin Mareti inkaõpikut briti aktsendiga ja mõtlesin, et... Loeks Virvele ka edaspidi kõike briti aktsendiga. Või siis hoopis shoti aktsendiga. Wales'i oma on liiga raske mu jaoks. Ja iiri oma mul hetkel peas ei kaja. Kui sa tead, siis ütle mulle ja ma ütlen, et ma ei saa hakkama. Huvitav, mida Virve ütleks, kui ma loeks sedasi... Aktsendiga? Võib-olla järgmise aasta lõpuks saaks selle isegi ilusaks nii, et ei ole nagu mõnitamine, vaid nii ongi. Peaks vist ikka proovima.

But you can't jump the track
We're like cars on a cable
And life's like an hourglass glued to the table,
No one can find the rewind button now
Sing it if you understand...yeah breath
Just breathe, ohho breathe.

2 sisemonoloogi.:

Anonüümne ütles ...

Uell... Ai häv soomthing to tell yu. Häow is Scots "aksent" :D

-Merilyn ütles ...

Ma pean rääkima sulle. :D Seda ei saa kirja panna. :P

 

Blog Template by BloggerCandy.com