kolmapäev, 12. mai 2010

Vabal ajal armun ära.

Lauludesse, ikka lauludesse. Ja tätoveeringutesse. Aga rohkem ikka lauludesse.

Täna mul nagu eriti midagi öelda ei olegi. Peale selle, et ma tahaks lisada paar pilti ja sa käid meile kõigile oma käitumisega närvidele. Meile kõigile. Ausalt. Aga mis seal ikka.
Raudselt maailma kõige tüütum msnis suhtleja.
Keithy ja Birgiti ühinemõtlemine. Mõttetalgud on möödas!

6 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

aaaaaaaaa ma ei tea. närviiiiiiii ajab jaa

-Merilyn ütles ...

Ajab küll, jah.

Pänsu ütles ...

Ma ei näinud ega kuulnud, et sa kirjutasid. Sorrrrrrrrrry...

-Merilyn ütles ...

Elasin üle kuule jah. :D Aga vahepeal olin küll äksis. :D

Aga kuulasid/vaatasid? Ütle ei ja ma löön sind. ;D

Pänsu ütles ...

Muidugi !

-Merilyn ütles ...

Hell yeah. (H)

 

Blog Template by BloggerCandy.com