reede, 14. mai 2010

Liiga kaua.

Ootasin, mis ma ootasin. Närvitsesin, mis ma närvitsesin. Nüüd olen maailma kõige õnnelikum tüdruk. Ma tahaks panna iga sõna lõppu juba ':D' aga ma ei tee seda. Ma isegi lause lõppudest kustutan need ära. Neid oleks muidu liiga palju. Kujuta ette lihtsalt, kuidas ma olen väga õnnelik, korruta see kolmega, lisa üks pooleldi tuim käsi ja sa saad teada, kui õnnelik ma olen.

Ja tead, mis ma avastasin? Sulle ei pruugi see meeldida. Ja tead, mis ma veel avastasin? Sulle ei peagi see meeldima. Piisab, kui mina armastan seda, mis minu käe peal on. Piisab, kui mina olen väga äksis. Mulle küll piisab. Ja kui sa tahad öelda oma arvamust, ütle. Palun tee seda. Sõnavabadus siiski ju!

Vaadake vaid paremat poolt!

I've made up my mind. Don't need to think it over. If I'm wrong, I am right.

Tahaks endalt selle asjanduse ümber käe ära kiskuda ja vehkida oma käega kõigi nina all, kes vastu olid. Aga mis seal ikka. Mulle meeldib, ja see on peamine. Ja teate, mis mulle öeldi? Et ma olen vapper, et ma selle ära kannatasin. Haha! Polnud ju üldse nii jube. Siuke... Nagu kass kisuks, aga nagu suristaks samal ajal. Ja värviline on natukene valusam, kui must, aga mitte oluliselt. Ja must lihtsalt ei ole ka valus. See on nagu... Ma ütlen nagu kass kriimustaks ja samal ajal suriseks ja keegi hoiaks nahka paigal, et sa ei saaks tõmmelda. Siuke... Natuke kriipiv, aga totally awesome! Enjoyin täiega.

You're not supposed to get it. :P

6 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

mega awesome, et sa ikka ära tegid :P

-Merilyn ütles ...

Minuarust ka. :D

Liiiiiiisu ütles ...

Tore et rahule jäid :)

Anonüümne ütles ...

Kas see veri seal keskel? :O

-Merilyn ütles ...

C: Ma teaan! :D

L: Minuarust kaa. :D

M: Ei ole. See ongi natukene punasem seal pärast ka. :P

Anonüümne ütles ...

Aaah.. Okei. :)

 

Blog Template by BloggerCandy.com