neljapäev, 27. mai 2010

Have a nice life!

Miks on nii, et ma lasen silmagi pilgutamata ennast tund aega nõelaga surkida ja teha enda nahale midagi väga jäädavat, aga ma ei suuda istuda viisteist minutit hambaarsti toolis, sest liiga valus on? Miks ma ei suuda istuda seal paigal ja lasta neil surkida? Miks on nii, et ta surkis mu ülemist hammast, aga mu alumine hammas valutab? Miks inimestel hambad on? Miks inimesed ei tohiks olla hambutud?

Miks ma nii enesekeskne olen? Miks sa nii enesekeskne oled? Sest meie maailm keerleb ümber meie ja oma maailmas võib olla enesekeskne. Oma maailmas peab olema enesekeskne.

Miks Maret poolalasti ringi lippab? Miks Mattis juhtmeid kisub? Miks ma nii väsinud olen? Miks ma geograafiat ei õpi?

Ma lugesin eile raamatu läbi - Dr. Seuss - Green Eggs And Ham. Väga hea raamat. Ikka väärt raamat. (:

2 sisemonoloogi.:

Anonüümne ütles ...

Chalice- Elagu sobib su viimase aja blogistiiliga suurepäraselt. Lihtsalt anonüümne arvamus.

-Merilyn ütles ...

Kas see on hea või halb?

Ja kust ma seda laulu kuulda saaks? (A)

 

Blog Template by BloggerCandy.com