kolmapäev, 26. mai 2010

Je ne dors pas.

Valetan, valetan. Magasin täna päris pikalt Liisuga diivani peal. Väga hea oli. Kuigi nüüd on pea paks ja kurgus alles naljakas magamise tunne. Ja see tuleb alati siis, kui olen vähe magada saanud. Alati siis, kui ma olen päeval maganud. Mitte kunagi peale ööd. Hommikuti on teistsugune olla, aga päeval peale magamist olen mina alati unine ja värki ja sind ei koti. Miks ma kirjutan nii? Sest mind kahe aasta pärast kotib ja mind väga sügavalt ei koti praegu ja tšau, olen imelik.

So don't download this song.
Ma ei saaaaa, kui mindblown see on. Ma vaatasin seda eile mingi... Kaks minutit järjest. Jõhker, eks? Muide, see on Liisi blogist. Jõhker, kuidas need pildid ikka kokku sobivad. Ma eisaaaaaa.

2 sisemonoloogi.:

Liiiiiiisu ütles ...

Ma tõesti ei mõista.. :D

-Merilyn ütles ...

Kes mõistaks? :D Suht mindblown. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com