kolmapäev, 17. november 2010

Irooniline, kas sa ei leia?

"Jah, leian. Leian küll."
Ütle mulle, et sa ei tea, millele ma just viitasin ja ma luban, et annan seletamisel endast parima. Tegelikult kasutan seletamiseks ainult ühte sõna - Keskpäev. Nüüd võiksid teada. Kui ei, siis ei teagi. Nuta padi nätskeks, kui tunned et pead. (:

Täna teen ma ajalugu. Juba mingi... Viis posti tagasi teatasin, et varsti tuleb täiuslikkus. Rebeka arvas, et saan kokku tuhat postitust. Too bad, aga nii see pole. Selle jaoks võtab aega veel noh... Mingi aastake? Mine tea. Vähemalt aastake. Esimesel aastal tegin 343 postitust. Postitasin mõnes päevas mitu korda, sellepärast tuli nii palju. Muidu ei oleks. Teisel aastal tegin 106 postitust vähem, 237 posti. Juhtus lihtsalt nii, et ei postitanud iga päev ja ei postitanud enda arust enamjaolt ka mitu korda päevas. Vahepeal ma peaaegu ei blognudki, kui ma kuskil eemal olin. Selle aasta sees olen teinud vaid 85 postitust, see on 86es. Vist hakkan endale alla jääma... Samas on mul veel peaaegu kuus kuud aega, et end ületada. Kuigi ületamine oleks vist võimalik vaid siis, kui iga päev blogima kukuks... Ja siis ületaks ka ainult eelmist aastat, mitte esimest. On jäänud vaid 193 päeva veel, et end ületada. Vajan veel vähemalt kalendriaastat end tuhat posti koguda. Mis tähendab, et vajan umbes pooltteist blogiaastat. Aga küll seegi päev tuleb.
Täna on aga teine number, mis mulle väga meeldib - 666. See on minu blogi 666nes postitus, oleme õelad, shall we? We shall. Irooniline on see, et on kolmapäev. Miks on see irooniline? Ma vihkan kolmapäevi. Kogu oma südamest. Aga tänast mitte. Tänane on... Noh... Tänane. Elu on ilus ja mul nagu pole väga millegi üle viriseda. Kui siis ainult pisukese nohu üle, aga see läheb mööda ja elu on jälle ilus!

Istun siin ja mõtlen ja kirjutan ja otsin uusi blogitemplate ja mõistan, et ma olen enda omaga nii ära harjunud, et ma nagu ei tahakski uut. Kunagi vahetasin kogu aeg. Iga kuu panin uue, kuni mulle jäi tükiks ajaks mingi lilla ja nüüd tükiks ajaks see rattaga. Mulle täitsa meeldib see, kuigi võiks ju midagi muuta. Ja kõik, mis ma leian, et võtaks on kellegil juba olnud või siis... Või siis ma lihtsalt ei taha. Need on kõik ägedad ja värki, aga siiski. Ma ei taha. Otsustada ei taha, selles on probleem.

Veel üks põhjus, miks tänane kolmapäev on ilus: Homme on neljapäev! Homme on Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 Coca-Cola Plazas! Holy Jesus, me Kätuga lähme seda vaatama! I'm so excited! I just can't hide it!
Geezaz!

Reedel on mul parim tunniplaan, ma leian. Esimene tund on vaba, teine tund on vaba, kolmas tund on esta, neljas tund on vaba [a ma vastan venet], viies tund on bioloogia ja kuues on keka. No tegelt ka! Kui ma venet ei vastaks, läheksin kooli, oleksin tunnis, passiksin tunni, oleksin tunnis, jookseksin tunni ja kebiks koju. Fave, ma ütlen. Fave.

Värvisin täna küüned teemakohaseks - kordamööda pronks & sinine. iProud.

See on nagu tegelt ka kohal juba.
"Õhus on armastust, tunned seda, vana?"
"Ära tee marki täis, Ilmar."
Ei, kui sa seda viidet ka ära ei tundnud, siis löö ennast ja nuta patja. Aga muidu on normal. (:

Logisin Facebooki, mul oli kuus teadet.

2 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

6 on kole
7 ilusam

just sayin'.. :D

btw.. löön ennast ja nutan patja

-Merilyn ütles ...

Ei a kuus sobis 666 postiga. :D
Ära siis tee nii tegelt. :D See oli Autodest. Sa pole näind?

Mu sõbranna läks ka just neljapäeval siin päeval Londonisse. :D Aga ta ei läinud seda vaatama. Ma ei kujuta ette kui äge oleks seda näha Inglismaal kõige-kõige-kõige essana!
Aitäh õnnesoovide eest. :D Ei, a kell neli ma alles olin kodus ja pakkisin asju. 16:35 läks alles buss & 17:18 rong. Päris vinge oli, a ma hoian end veidi aega tagasi, et mitte blogida. Rämedalt on vaatamist väärt!

 

Blog Template by BloggerCandy.com