esmaspäev, 8. november 2010

Nagu mulle meeldib öelda...

... et ega ükski asi end ise ei tee. Seekord olid mul olemas maailma parimad klassiõed, kes minu eest ära tegid. Ma üritan seda teile kuidagi tagasi teha, ma luban. (: Annan endast parima igaljuhul.

Mõtlesin just, et rämedalt hea oleks koos ajalooga printida välja ka kunstiajalugu. Järgmiseks korraks, ma mõtlen. A kus sa sellega. Ma ei leia pooli pilte ülessegi sealt kunstiaja lehelt. Ma ei salli üldse [!] seda kujundust seal. Mitte midagi ei leia üles & erinevates tabides ei saa avada. Ja Artchives ka neid kunstnikke pole. Hooray.

Vist oleks hea vahelduseks magada, a ma ei koti. Ausalt ei koti. Hetkel ei koti mind isegi mitte see, et ma endale neli pool sotti võlgu olen. Iseendale, kujutad sa ette. Võimatuu! Peksaks peaga vastu seina, aga Maret magab juba. (:

Kätusweetie. Ma tahtsin teatada, et ma olen geenius. Ma leidsin selle lehe, kus ma disainisin selle essa proovisärgi. Ma olen geenius. Aga tead mis? Seal pole enam seda fonti. Ükskakskolmraiks. Ja ma netist leidsin enam-vähem sama fondi. E täht on natukene teistsugune, aga vähe. Armas O on olemas. Guess what? Ma ei maksa selle eest mitte mingil juhul $16.66. Too bad, eks? Nope. Ma olen guugeldamise maailmameister.
Terehommikust, olen geenius valmis. We got the font, Kätu! Now all we need is a T-shirt... Or two.

Tegelt on elu päris ilus & ma saan hakkama. Failure is an option, you know.
You may make another wish. (:

2 sisemonoloogi.:

Liiiiiiisu ütles ...

Failure is an option. i love it

-Merilyn ütles ...

Ma ka. (:

 

Blog Template by BloggerCandy.com