pühapäev, 14. november 2010

Jälle kodust eemal...

...kuulan tuulte uluvat häält.

Tegelt olen nüüdseks kodus taaskord. Massiivselt kaua olin eemal ka, ning jah, ma tean. Sõna massiivne ja aeg ei sobi kokku. Massiivne on midagi, mida saab kaaluda, või millel on kaal olemas. Massiivne on midagi, mis on tühikuteta massist, seest täis, raske, kogukas. Eki ütles mulle. Aga aeg... Pole nagu seda väga. Aeg aga... Aeg on midagi muud. Siiski meeldib mulle tekitada palju kära mitte millestki ja kasutada kahte sõna, mis kokku ei sobi, ühes lauses kõrvuti, üksteist täiendama. Andke andeks.

Mulle meeldis mu mini nv, mis hetkel jätkub ja mis ka terve homse päeva olemas on. Jei, I must say. Kuulan midagi, mida viimati kuulasin vist ligi kuu aega tagasi. Panin mängima Metsatölli ning jah, tunnen küll end väga hästi praegu. Kuigi ma olen väsind, sest olen vähe magada saanud ja kuigi mu kaine mõistus ütleb, et peaksin magama. Peab vist selle kaine mõistusega midagi tegema, et ta poleks enam kaine... Ei, ma ei hakka jooma. Keerasin muusika kõvemaks. Iz likez.

Lauluvõistlus oli suht Success! Ma ei suutnud uskudagi, et Raina, meie Raina, sellist häält oskab teha. Holy... Ta ju laulis frikin hästi seda. Olen Groupie. Maarja, Kätu & Liis on ka. Kui ma ei eksi, siis Kaila, Taira & Sigrid ka, aga mdea... Tairaga tuli mulle see nali meelde, mis... Jah... Taira Bänks.
Mpean rääkima, muidu sa nutad patja. Kui me ükshommik Renega kooli saime, sõitsime Tairist mööda ja meil on kombeks öelda Taira ja Kaila. Siis Maarja ütles:"Näe, Taira." Või vähemalt midagi sama laadset. Mina juba mõtlesin Bänksist ja siis Maarja ütles ka:"Taira Bänks." Ja Rene uskus mingi aeg, et ta nimi ongi tegelikult Taira Bänks. Mehed on nii... Kergeusklikud.
Sellel teemal peatun ka veidi. Kui ma Ülemistes olin juba kaua ringi käinud, tuli Helena. Me läksime Mäkki sööma, nagu tavaliselt. Toomas & Villu tulid ka mingi aja pärast. Kui Toomas ei vaadanud, vahetas Helena enda ja Toomase joogitopsid ära. Helena omast oli pool täis, Toomase oma oli täiesti täis. Toomas ei saanud aru, kuni Helena talle enda jooki maitsta andis. Siis mõistis Toomas, et Helena vahetas joogid ära.
Veidi hiljem tegi Toomas veel midagi, mida me Helenaga uskuda ei suutnud. Et kuidas üks inimene nii lühikese aja jooksul kaks korda nii teeb. Ja Toomas tavaliselt... Ah sittagi ta märkab. I luvz him.

Pean peatuma ka teemal Villu kass Nils. Miks? Kiisupoegade teema on ju hea teema millel peatuda. Igaljuhul arvas see noormees, et ta võib vabalt Helena peale magama jääda, kui Helena minu peal magas. Ja siis magaski. Kui Helena hiljem juba ilusti voodis magas, leidis Nils, et jumala normaalne on lambist üle Helena näo joosta. No on noormees. Ma võiksin ju rääkida sellest, kuidas ma Nuustikuga mängisin peaaegu kogu aeg, aga milleks?
Siiski pean tegema märkuse, millest Maarja & Kätu kindlasti aru saavad. Kui magama läksin, tuli Nils ühel hetkel mu põlveõndlasse magama, kuigi paar minti varem otsustas, et talle ei kõlba minuga ühes voodis magada. Siiski hüppas ta mu jalgadele, keris end põlveõndlasse kerra ja minul tuli tahtmine haarata telefon ja kirjutada sõnum ükskõik kellele. Mul oli sisu valmis, a kell 5 hommikul ei ole parim aeg smsi saatmiseks, seega jäi saatamata. Sa tahad teada, mis sisu oli, eks? Muidugi tahad. "Kass põlveõndlas. I haz it!" This is funny shizz.
Täpselt nagu tuvijälg prantsaklassi aknal ja Maarja:"Flying. Ur doin' it wrong." Teesklen, et ma ei naera.

Kuigi ma olen indecisive piece of shit ja minuga on täiesti võimatu poes käia, otsustasin, et mu kõikse ägedamad T-särgid, mida ma muidugi ise ei pimbi, tulevad New Yorkeri meeste osakonnast. Miks? Sest naistele ei ole nii naljakate ja ilusate ja jubedate ja ägedate piltidega T-särke, sest miskipärast domineerivad enamustes naiste pluusedes kerge bling & dekoltee. Ma tahaks mõnda ägedat särki ka ja hea meelega ostaks igast ägedast särgist, mida ma täna nägin, ühe eksemplari. Need olid küll ägedad. Ma kahtlen, et ma kunagi veel selliseid särke kuskilt mujalt leian, mis oleks nii vinged.
T-shirt fetiš. I haz it!

3 posti veel ja hetkeks on elu täiuslik.

2 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

mis kolme postipärast tonna vä

-Merilyn ütles ...

Ei ole veel. :D 666 on kolme posti pärast. :D

Tonna ajal tuleks pidu teha. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com