reede, 19. november 2010

Ma ei ütle mitte midagi,

et mitte närvi ajada inimesi, kes ise näha tahavad. Küll ütlen seda, et fo sho parim!

Alissa magab. Kerge nohu tõttu teen ise kohe-kohe seda sama. Lisan teile paar pilti, mis sümboliseerivad täna vaid eilset EPICut sündmust. Ma ei tea... Siiamaani ketran filmi peas edasi-tagasi. Nad jooksevad, see lendab, ta krutib, ta karjub, ta hüppab, ta laguneb, ta nutab, ta... Ma lubasin, et ma ei tee seda!

Mulle küll pilte ei meeldi lisada.

3 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

uuu me made pic in literature class on kaaa yayyyy

-Merilyn ütles ...

Yayy! Ma kuidagi pidin nagu panema selle pildi ka. :P Tundus vale muidu.

-Merilyn ütles ...

Täiega parim, eks!
Team Oliver Wood siiski. ;D Ja mulle ka meeldib see särk. :Dõ

Ma ei kujuta ette, et millal ta seda pesapalli mängimas käis. A Ameerikas on ju, et mingi löögi saavad kuulsused teha või midagi. Mingi... Avalöögi mängul vms. Twilighterid on ka nii teind. :P & Maret ütles, et Ugly Bettys Daniel Meade ka kunagi tegi miskit. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com