pühapäev, 28. november 2010

Not sure I understand.

Maret siin ;D

Kas te ei arva et reede võiks ka nädalavahetuse alla minna? Vähemalt koolilastel. Minujaoks jääb näiteks kahest päevast puudu, et end välja puhata. Alati on esmaspäeva hommikud need mil mõtled, et magaks veel mingi tunnikese või nii. Mulle küll meeldiks.
Meie bioloogia õpetaja arvas et kool võiks siis vähemalt nii olla et igapäev 5 tundi nt ja siis koju. Siis äkki tahavad lapsed rohkem õppida ka kui ei pea igapäev koolis mingi kella 3-ni passima.
Meil koosnebki tegelikult terve päev koolist. Hommikul 8ks kooli ja siis 3st koju siis õppima vb saad natuke arvutis olla ja siis tullakse sulle ütlema, et aeg magama minna.
Hakkame protestima! REEDED KOOLIST VABAKS!! minu hea mõte :D

//Mu õde da keenjus.

Ma olen tõsiselt väsinud mitte millestki. Ma tahaksin sulle öelda mõne pildiga paari asja ja siis magama minna.
Annan sulle ka teada, et... Ei ütle ma sulle midagi. Ütle ise endale midagi ilusat, sest sa oled ilus. (:

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com