kolmapäev, 24. november 2010

Went is Worth a lot.

Eile õhtul tuli Maretil kenjaalne idee - tõstame toa ümber lambist. Ja täna siis saime sellega peaaegu valmis. Arvutilaud on veel ümber keeramata & jah, see on vajalik. For real ei ole ma vist kunagi oma toast nii palju asju lihtsalt julmalt ära visanud & neid on veel visata tarvis! Holy crap, ma ummistan meie majataguse prügikasti lihtsalt ära. (:

Liigutasin kappi ühest toaotsast teise. Lükkasin ta piisavalt äärde, et oleks ruumi, aga piisavalt eemale, et ei oleks päris radika vastas, et õhk ka läbi ei käi. Ladusime Maretiga kapi täis, voltisime kõik riided ilusti, ladusime kingakarpe, riputasime kleite. Ja siis tõime sahtlid. Need raiped ei mahtunud enam kappi ära, sest radikas jäi ette. Ausalt. Ma oleks peaaegu nutma hakanud, kui ma isegi paar sentimeetrit pidin seda paksult täistopitud niigi logisevat värdjat liigutama. Praegu on tunne, et seal ta on ja sinna ta jääbki, mitte kunagi enam ei taha liigutada. Kevadel raudselt jälle. :D

Eile liigutasin lauda, Mattis läks kapi juurde. Toetas end vastu kappi, käed rinna kõrgusele ja tegi lükkajapoisi näo pähe. Kangutas natukene kohapeal, eemaldus ja ütles:"Aitäh." Me naersime.

Leidis noormees eile maast ühe mu taskurätiku, mis vist oli taskust välja kukkunud ja kahesilmavahele jäänud selle kolimise sees. Võttis selle kätte, pani nina juurde, hingas sinna ja sirutas käe minu poole:"Aitäh." Me naersime. Emme tegi mulle täna ka nii. Oli küll naljakas.

Mu laua all oli üks väike madratsijupp, mis kunagi üke jäi, ja millega me Maretiga lapsena mängisime. Andsin Mattisele selle proovida, et kas ta tahaks omale sellist... Vidinat. Ta istus sellele ja meeldis küll. Siis liigutasime mööblit, laud oli keset tuba, kapp ja laud vastamisi, liikumisruumi umbes-täpselt nii palju, et uks käis kinni-lahti. Mattis ronis laua alt kapi taha, võttis oma madratsijupi ja hakkas seda mööda kappi üles kangutama. Läksin talle appi, võtsin selle madratsi ja tõstsin üle laua. Ma ootasin, et tuleks kerge kisa teemal miks sa mu vidina ära võtsid. Mattis aga targa noormehena läks käpuli ja ronis laua alt läbi teisele poole ja hakkas oma madratsiga mängima. Nii palju lõbu ühest poroloonitükist.

Ma tahaksin mainida veel kahte asja. Esiteks pärineb posti pealkiri Maretilt, tema rebis jälle kildu. Kui aru saad, siis saad. See on nagu see tema "I'm in prison! I'll take a break," nali kunagi, kui Inglismaal sai käidud. Teiseks mainiksin, et väsisin ära. (:

2 sisemonoloogi.:

Anonüümne ütles ...

Yeaa.. Ma olen keenjus

-Merilyn ütles ...

Indeed.

 

Blog Template by BloggerCandy.com