reede, 5. november 2010

Olen lahkes tujus.

Annan ära 18,5 aastat kasutuses olnud pimesoole. Muidu heas korras, aga viimased paar aastat on endast aeg-ajalt teada andnud. Praegu on juba kolm päeva kuskil teada andnud, et talle miski ei meeldi. Kuna olen lahkes tujus, annan täitsa tasuta ära. (:

Vajan arvutit vannitoa seinale, sest parimad mõtted tulevad sooja vee all. Hiljem, siin neid mõtteid enam pole.
Vajan mõistuse otseühendust blogiga, et head blogimisteemad raisku ei läheks.
Vajan viitekümmet krooni vaba raha, et vanaemale külla sõita homme.
Vajan uut nädalat, et Toomaselt häid uudiseid saada.
Vajan lund, et Colorado Sunrise'i kuulamine end õigustaks.

Kätu, kullake. Esitasin tellimuse. Või kolm. Aga maksin ühe eest, kirjutasin ka neile. Olin rott, esimest korda ei avanud arvet ja teist korda kartsin, et äkki mul juba üks on, et mis teema on. Kirjutasin ja teatasid mulle, et ma olen kolm arvet neile saatnud. Mdea, kust see kolmas tuli. Igaljuhul saatsin oma arve ära ja varsti siis saame kätte ja siis saame pimpida. Kas sul on fondisoove? Ma võiks mingid... Tähed siis nagu ette ära printida, et tuleks täpsed & ilusad. Mis sa arvad?

Today, I was in my boat with my family on the ocean. I was eating really salty potato chips. When I was done, I wanted to get the salt off my hands so I stuck my hands in the ocean to get the salt off. Good plan. Not. MLIA

Today, I realized that on 11/22/33 I will turn 44. My life is complete. MLIA.

2 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

hehehee MLIA oli lahe :D :D

-Merilyn ütles ...

Muarust kaa. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com