teisipäev, 23. november 2010

Why were they open?

Tegelikult on mul ainult üks sõna, mis kirjeldaks mu tuju & olukorda hetkel - raiks. Ausalt noh. Nii vastik on olla. Kuskil peas taoks nagu väike vasar vastu pead ja see valu levib ühtlaselt üle pea, silmadeni välja. Justkui keegi teine oleks ninas ja hoiaks hingamiseks mõeldud teid kinni. Justkui keegi mu kurgus kõrvetaks ja kuivataks seda samaaegselt. Väga vastik on, aga ma jään ellu, sest mul on veel places to go, people to see.

Täna võtsime väikevennaga jõuluehted hetkeks kapiotsast alla ja ma võtsin värvilised jõulutuled endale tuppa. Nüüd on nad mul jälle ümber nari, kus nad olema peavad ja kus ma neid hea meelega aasta läbi hoiaks. Ainult, et samasuguseid valgeid tahaks, siis saaks seintele & such ka panna.

Kui ma oma punaseid teksasid triikisin reedel, kaheteistkümnendal, avastasin, et nende sisse on kirjutatud 365 sunshine. Üldiselt mulle see meeldis, sest mdea... Enda arust olen küll päris tihti rõõmus & stuff. Hetkel tundub see nii... Vale. Ma parema meelega võtaks teki, padja ja vegeteeriks paksude dressidega diivani peal teleka ees järgmised kolm päeva ja siis oleks Little Miss Frikin Sunshine edasi.

Naljakas, kuidas mul on nii palju teha! Ja mitte nagu selles mõttes, et omg pean tegema seda, teist ja kolmandat ja ma ei jaksa enam olla. Üldse mtite selles mõttes. Pigem nagu selles, et mul on midagi teha & see on positiivne, et ma ei vegeteeri niisama paksude dressidega teleka ees, tekk peal ja padi pea all päevast päeva. See nädalavahetus on kirikus kontsert, sest esimene advent on, party on. Aga peale seda, 3-5 olen Keilas Maretiga, suure tõenäosusega. Kümnendal lähen arvatavasti jälle Tallinnasse, Rock Cafesse. Kui ma just haigeks ei jää ja pankrotti vahepeal läbi ei ela, mida teen niigi. (: Siiski nädal peale seda mul tõesti vist ei ole midagi teha. Pole vist... Ei, on laps mul sellel nädalal arvatavasti, niiet päris niisama ei vegeteeri, teki & padja & paksude dressidega teleka ees, diivani peal. Ja siis juba peale seda on jõulud. Aeg ei veni kuidagi enam üldse mu jaoks. Naljakas. Ja kui jõulud tulevad, siis juba pühapäeval vist sõidan Soome. Või esmaspäeval, ma ei ole veel otsustanud. Ja ma ei suudagi otsustada, sest hinnad on kuidagi... Jah.

Tahaks võtta hea helisüsteemi, keerata volüümi mõnele inimesele väljakannatamatult kõvaks ja tõmmata end arvutilaua alla kerra, kõlarid kaisus ja Dagö mängimas.

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com