neljapäev, 8. oktoober 2009

Cola em stick

Mul on halb olla. Ma ei tea miks. Siuke... Natuke naljakas on. Ei oska seletada.

Matas õnnestus täna õnnelik olla. Wow, eks? Matas ja õnnelik. Aga jah. Ma olin matas õnnelik! Miks? Kui teised tegid 113 ülesande kuuendat, oli meil Rebeka kaksteist valmis. Kui teised tegid seitsmendat, tegime meie 115 esimest. Ruutjuurtega piirväärtus. Kolmeses grupis on see kõrgem matemaatika.
Mul on homse pärast ka halb olla. ): Olen screw-up, mis seal ikka.

Ma tahaks kindaid kududa. Ja põlle õmmelda. Ja kahte... Kolme... Nelja erinevat asja kirjutada. Ja kolme... Nelja erinevat raamatut lugeda. Aga aravake ära, kellel elu ei ole. Õige. Minul!

Teeme klassis muuviõhtu ja vaatame... Mingit nõmedat filmi. Näiteks Twilighti. :D:D:D

Ma mõtlesin, et tõlgiks NM'i ja Eclipse ja BD ka nendesse keeltesse. :D On küll hea mõte. :D Muide. Kokku printis Rebeka mulle 39 erinevas keeles sõna "Twilight" välja. :D Olgu ta tänatud! :D Lisaks kirjutasin kaks juurde. Pärsia ja Tai keeles. :D Kerged konksud, ma ütlen. :D
Ega Hindi oma ka parem ole. :D
Rebeka, muide. See, mis sa väitsid, et on su lemmik, see on jidiši keel. :D Mina tunnen ikka Heebrea keele ära. :D

Mareti nimi on vist Heebrea nimi. Tõlkis ära selle just google translate'is. : מרץ Lahe, eks? Minu nime ei tõlkinud. ): Helena tõlgib ka: הלנה. Merilyni ei tõlgi. TONT! Õnneks ei tõlgi issi nime ka. :D:D Mathias tõlkis ka. Ja kuna see on Mattisega sarnane... מתיאס. Normaalne, eks? :D

Ma nüüd teen kirjanduse ja värki.

Täna avastasin, et mu blogi nimi on naljakas. Täpselt minu kohta. Naljakas.

Kuulasin Svjata Vatra - Revolutsioon'i enne. Koju tulles. "Ta nägi läbi, ta kõndis mööda, see maa teda muuta ei saa." See on ka minu kohta natukene. Kuigi mitte maa kohta. Mingi teise asja kohta. Või inimeste kohta. Naljakas. Kui ma ei taha, siis ma ei muutu.
Muide. Mari rääkis, vist, et lapsed sünnivadki iseloomuga. Seda ei saa muuta. Nad sünnivad, nad saavad selle endale. Kui nad tahavad, siis nad saavad seda ise muuta, aga ükski ema ega isa ei suuda last käituma panna nii, nagu nemad tahavad, kui laps seda ise ei taha. Ma vist sündisin väga kange iseloomuga, aga hoidsin seda endas. Päris tükk aega. A ma olen õnnelik, et see üldse mul välja tuli.

Ok. Davai. Rohkem ei ütle.

2 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

aa päris normal!
ja mata oli päris normal :d

-Merilyn ütles ...

:D:D Kõik on sul normal, ma vaatan. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com